Het crash topic (aka the Wall of Shame)

je snap me (denk ik) niet
met een KaKa2 wordt zo'n Powahh Race Machine een beeeeeetje oncontroleerbaar !!

denk zelf dat deze Blackout niet goed gebouwd is want dat kan zo niet breken

Laatst bewerkt:
jip klopt helemaal vooral op de nadruk normaal
maar met een BO miniH vlieg je niet normaal .. daar knal je mee

als ik normaal wil vliegen koop ik wel een Phantom ;)

Ik kwam toevallig deze op rcgroups tegen;

IMG-20150110-WA0035.jpg
deze was niet goed gebouwd eigenlijk. als je kijkt zie je dat hij de afstandsbuisjes tussen de pdb en de onderplaat vergeten was. doordat je met schroefjes en hele korte afstandsbuisjes de 2 onderplaten met elkaar verbindt zorg je ervoor dat het geheel een grote massieve plaat wordt.

Los daarvan is alles wel kapot te krijgen overigens.

Wat betreft normaal vliegen. Denk dat naza ook geschikt is. Eigenlijk wel alles :).
Pas als je als metalldanny gaat raggen dan heb je wat nauwkeurigers nodig [emoji1]

Niet de mijne, maar wel een hele [URL="
[/URL]!

Hmm, youtube embed werkt niet. Dat is jammer...

Laatst bewerkt door een moderator:

Vanaf 1:16...

Omdat ik buiten bereik van de zender vloog kreeg ik een failsafe @ 200m hoogte.
zodra hij weer in buurt was, met een inmiddels bijna compleet lege accu (tegenwind) heb ik hem zo dicht mogelijk in de buurt geland en -zo dacht ik- disarmed.

De fout: Ik zet mijn zender uit terwijl hij blijkbaar niet disarmed is, en failsafe activeert, hij stijgt op (met het laatste restje batterij) en komt weer naar beneden...

geen schade gelukkig, wel een leuk fimpje :)

ik denk persoonlijk dat je meer power op 3s en 6x45 had gehad.

2min flight time is erg weinig damn.
2300kv met 6x4,5 dat leverd toch vermogen in? Zat al te denken aan 1960kv.. Maar wacht er nog ff mee tot BO weer verkrijgbaar is, en schok er zelf ook van, me timer is bij 3s 1300mah op 3 minuten.. De mini viel gewoon uit de lucht bij 2 minuten, :( had wel verwacht dat ik langer kon vliegen, maar misschien ivm meer toeren dat de lipo sneller leeg was..? Lipo was handwarm

Ik heb ongeveer de zelfde vliegtijd met 4s als op 3s. Beidr 1300mah.
Bij mij 3s 1300mah is 3:30 vliegtijd, 4 minuten is ook haalbaar maar hou t save!

Maar 4S 1600mah 30/60c met net 2 minuten.. Dan word het toch kijken na de setup wat er fout gaat. Motors en esc blijven koel

Bij mij 3s 1300mah is 3:30 vliegtijd, 4 minuten is ook haalbaar maar hou t save!

Maar 4S 1600mah 30/60c met net 2 minuten.. Dan word het toch kijken na de setup wat er fout gaat. Motors en esc blijven koel
Denk dat je beter 3s met 6x4,5 kan krijg je veel power door plus vliegtijd is redelijk

Back