Wat een mooi verslag. Prachtig om te zien hoe tijdens de bouw diverse zaken tot een oplossing komen. Je ziet de ervaring.
Klasse, ik schuif lekker aan.
Klasse, ik schuif lekker aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is waar. Maar het moet ook nog vloeiend over de spantjes gaan en behoorlijk torderen dan is uit 1 stuk wel wat gemakkelijker. Maar! Het berghout gaat mooie lassen krijgen. Dat mag ik vast van Kolderstok al wel belovenAls een plank zo'n vorm heeft, moeten eigenlijk alle alarmbellen al gaan rinkelen. In werkelijkheid zou de scheepsbouwer hier een las hebben gemaakt. Maar ja, als je (vanwege overigens begrijpelijke redenen) besluit om hele gangen (die uit vier of vijf planken bestonden) als 1 plank uit te voeren, kun je dit verwachten. Jammer, want een mooie las is niet lelijk
Bekijk bijlage 449656
Die details heb ik niet zelf verzonnen hoorPrachtig geworden Hans ( en Hans ) en ook nog prachtige details in de berghouten![]()
Vanmorgen hebben we onze testen gehad en die waren negatief. Daarnaast zijn we gevaccineerd. Maar Frankrijk kan alsnog besluiten om de boel dicht te gooien. Aanstaande maandag komt mijn dochter ook en daarom blijft het spannend voor ons of het zolang open blijft. En eigenlijk voelen we ons daar ook veiliger in de natuur, camping als de Nederlandse op dit moment.Das een mooi luikje Hans, mooie kleurstelling ook
Maarruh gaat de vakantie naar Frankrijk nog wel door, of….. ???
Gr Koos
Er komt inderdaad maar 1 beplanking op. Dus enige nauwkeurigheid komt er wel bij kijken inderdaad.Eerste laag ? Er word maar 1 laag geplaatst , moet gelijk goed zijn![]()