Het grote FPV (First person view) draadje.

Zo had ik het ook begrepen inderdaad Freijn. ;)
Maar ik dacht dat die regelaar daar misschien last van zou krijgen,
dat geschommel in input voltage.

UHmmm.....excuses..youtube maakt er een prive film van...NU zichtbaar...

Laatst bewerkt door een moderator:
Knikvleugel,

Wat vervelend om te horen joh. Naar als zoiets gebeurd. Misschien de krant eens bellen? Die hebben voor mij toen ook een artikel geplaatst.
Zuur, maar met een beetje geluk krijg je hem wel terug. Niemand heeft er wat aan...
Althans, de meeste :mrgreen:...

Ik ben niet zuur meer.
Ik ging een dag later nog eens naar de plaats van het delict, zie ik in de verte iets gekleurds liggen. Door de afstand slecht te zien.
Ik denk: ik probeer het gewoon, en loop in die richting.
En ja hoor, daar lag hij.

Ik blij.

Taco.

Ik ben niet zuur meer.
Ik ging een dag later nog eens naar de plaats van het delict, zie ik in de verte iets gekleurds liggen. Door de afstand slecht te zien.
Ik denk: ik probeer het gewoon, en loop in die richting.
En ja hoor, daar lag hij.

Ik blij.

Taco.

Snel een staatslot kopen, you lucky man !!!

Nou Taco, das wel geluk hebben!

M'n vliegende vleugel is nagenoeg klaar voor een maiden. Op de foto lijkt het model aardig klein maar meet wel 1.7 meter. Vlieggewicht 1800 gram. Nu nog iemand vinden die hem wil opgooien....

full

MVG Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje Robert, Ik droom van zulke snoepjes. :thumbsup:
Ik denk dat ik de zender al gespot heb, maar waar is de camera gebleven?

Nondeju Robert!

Wat is hij strak geworden! kleurencombo is helemaal geschikt voor zo'n vleugel.
Echt ontzettend mooi. Vooral hoe je alles netjes hebt weg gewerkt.
Als de quad af was had ik de vleugel graag voor je op gegooid:).

Bravo!

Taco, aan de onderkant zit een greep om het model vast te houden. Wel eerst gooien en daarna de motor starten anders zijn je vingers weg....

Sven, voor in de neus kan je misschien nog iets zien van een servo, daar komt de camera op. Nog niet gemonteerd, eerst even gewoon vliegen.

MVG. Robert.

Dat ziet er allemaal strak uit, Robert.
Nog een vraagje, heb je nog iets speciaals moeten doen om zon lange kabel tussen zender en camera te kunnen gebruiken?

Sven, tussen de videozender en camera zit inderdaad een lange kabel. Echt speciaal is ie niet maar het is wel een netjes gevlochten kabel uit 1 stuk (zelf gemaakt). Helaas heb ik er geen foto van. Wel ligt de bedrading tussen rc en tx ver uit elkaar. Tussen rc ontvanger en videozender zit zo'n 1,5 meter.

Tussen de regenspetters door even wat testvluchten gemaakt van de Zephyr. Ik kon het niet laten! Ik moest toch nog de voorkant behoorlijk verzwaren om op het juiste zwaartepunt te komen. Er zitten nu twee 3S 3200mAh in de neus....daarmee denk ik mooie lange maar vooral ook verre vluchten te kunnen maken. De kist vliegt snoer strak en snel. Wel wat lawaaierig. Van een beetje wind totaal geen last. Nu ik het zwaartepunt goed heb kan ik beginnen met alles op z'n plaats te zetten en aan te sluiten.

Het opgooien heb ik zelf gedaan, dat ging verbazingwekkend gemakkelijk. Gooien, stukje zweven en gas.

Sven, je regelaar doet het overigens perfect!

MVG. Robert.

Back