Het grote FPV (First person view) draadje.

Ja ik spreek heel slecht duits dus het is voor mij flink ploeteren om er een bestelling bij elkaar te schrapen. :lol:
In het engels kun je me alles vragen, maar bij de duitsers ben ik een verloren toerist.
Ik heb nog geluk dat het soms op nederlands lijkt. ;)

Ik zie nu iig wel dat ze bij lipoly niet zo acherlijk doen met verzenden, gewoon een nette 8 euro.
10" zal wel niet lekker in een envelop passen dus zal wel moeten. ;)
En voor amper 4 euro per paar vind ik de propellers ook nog eens netjes geprijst.
Ik heb ze in sommige shops al voor 6 euro per STUK gezien. :lol:

EDIT
Nou, dat ik geen fluit duits kan blijkt maar weer.
Ik heb een bestelling geplaatst, paypal gekozen,
en daarna deed het zaakje helemaal niks meer.
Mijn bestelling is geplaatst maar heb geen paypal transactie hoeven doen.
Wat ik nu verkeerd gedaan heb weet ik niet, maar ik hoop dat ze engels praten. ;')

Laatst bewerkt:
Omdat ik het hier al een paar keer ben tegengekomen:

update: Links verwijderd aangezien actie niet meer geldig is.

Heb er zelf redelijk wat ervaring met het toestel, het werkt zeer mooi !

Mvg,

Laatst bewerkt:
Zo, het ziet er naar uit dat ook ik FPV ga vliegen.

En wel op mijn space scooter.... (vreemde keus misschien, maar dat kistje ken ik ECHT van binnen en buiten, met mijn ogen dicht te vliegen, zeer stabiel, en genoeg draagvermogen)

Ik heb nog wel een vraagje.
Hoeveel ruimte heb je IN de fatshark base v2 uitvoering?
ik bedoel dus de hoogte tussen de binnenranden van de bril, en graag ook de breedte tussen de binnen randen.
Draag een kleine bril, en als de haai bril op je oogkas rust, zou mijn bril er gewoon binnen moeten vallen :)
Anders moet ik dioptertjes bestellen, of op maat laten maken, maar dat is niet de makkelijkste oplossing ;)

Laatst bewerkt:
Zo, het ziet er naar uit dat ook ik FPV ga vliegen.

Ik heb nog wel een vraagje.
Hoeveel ruimte heb je IN de fatshark base v2 uitvoering?

Kan je de exacte maten niet geven, heb de bril niet bij de hand, maar een bril in de fatshark kan ik zo wel zeggen dat dat niet lukken gaat nie... :-(

Als ik hem op heb zit de bril op mijn wenkbrouwen en mijn wangen...

Buiten dat. lijkt mij vervelend om met 2 brillen over elkaar te werken.
Als ik jou was zou ik gaan voor de extra lenzen....

Kan je de exacte maten niet geven, heb de bril niet bij de hand, maar een bril in de fatshark kan ik zo wel zeggen dat dat niet lukken gaat nie... :-(

Als ik hem op heb zit de bril op mijn wenkbrouwen en mijn wangen...

Buiten dat. lijkt mij vervelend om met 2 brillen over elkaar te werken.
Als ik jou was zou ik gaan voor de extra lenzen....

mijn bril valt binnen mijn wenkbrouwen en wang... (laag model) dus wie weet lukt het.

Anders bestel ik gewoon dioptertjes. Heb zo effe geen "meetlat" bij de hand ;) (zal morgen effe meten)

mijn bril valt binnen mijn wenkbrouwen en wang... (laag model) dus wie weet lukt het.

Anders bestel ik gewoon dioptertjes. Heb zo effe geen "meetlat" bij de hand ;) (zal morgen effe meten)

Ik kan je vrijdag pas de maten geven. vast wel een andere behulpzame FPV'er hier ?

Of als je bij iemand in de buurt woont.. kun je life even testen.

Bril gaat niet lukken met de Fatshark, zit te dicht op de ogen en tegen de neus aan.
Ik kom met m'n wimpers al bijna tegen de lenzen aan.

022-1.jpg

Voor mij niet echt, ik heb gemiddeld 3.25 op mijn brilleglazen,
en die set gaat geloof ik 2,4,6 dus ik val denk ik net tussen boot en wal.

Maar we hebben al een potentiele oplossing: http://www.zennioptical.com/
Op maat geslepen brillen voor 7 dollar, en ze zijn goed want ik draag ze al.
Smal montuurtje bestellen, even de dremel erin en hop.

Vandaag eindelijk mijn EasyJet de lucht in, alles ging super, met dat standaard antenne heb ik max 734 meter weg gevlogen en geen ruis, kon dus eigenlijk nog verder maar ben er maar niet aan begonnen.
Super mooi weer, weinig tot geen wind... WAUW wat was dit gaaf. :banana:

Nu wachten op de volgende vlucht :yes:

Vandaag eindelijk mijn EasyJet de lucht in, alles ging super, met dat standaard antenne heb ik max 734 meter weg gevlogen en geen ruis, kon dus eigenlijk nog verder maar ben er maar niet aan begonnen.
Super mooi weer, weinig tot geen wind... WAUW wat was dit gaaf. :banana:

Nu wachten op de volgende vlucht :yes:

Accu's laden en weer gaan ;) .
Ik zit te wachten tot hier de mist wegtrekt....

002-30.jpg

Hier al de gehele ochtend prachtig zacht weer... zal wat zon naar jou toe sturen.

Helaas kan ik vanmiddag niet vliegen anders had ik het zeker gedaan...is dit een verslaving? :yes:

Have fun vanmiddag!

Grappig, ik dacht:"hej, die foto, het ziet er hier precies hetzelfde uit" Daarna bedacht ik me dat je in cuijk woont, dus kon het ook niet anders.

Helaas is die mist de rest van de dag zo gebleven:(

Back