Het grote FPV (First person view) draadje.

Vraagje...

VidTx en RCRx zo ver mogelijk uit elkaar, dat is logisch. Maar zijn er ook nog voorwaardes betreffende de cam, VidTx, OSD-print en OSD GPS antenne? Kan de VidTx pal achter de cam (vermoedelijk wel, gezien de vele setups die dat zo hebben), maar kan de OSD print bijvoorbeeld weer pal achter de VidTx, en dan enkel de GPS antenne op afstand van de VidTx?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Hij vloog zonder RC strakker dan met ;) maar gelukkig terug gekomen.

Was overigens wel een aardige glijhoek en draai cirkel dus denk dat de schade had mee gevallen, tenzij je hem kwijt was of de plomp in was gegaan.

Vraagje...

VidTx en RCRx zo ver mogelijk uit elkaar, dat is logisch. Maar zijn er ook nog voorwaardes betreffende de cam, VidTx, OSD-print en OSD GPS antenne? Kan de VidTx pal achter de cam (vermoedelijk wel, gezien de vele setups die dat zo hebben), maar kan de OSD print bijvoorbeeld weer pal achter de VidTx, en dan enkel de GPS antenne op afstand van de VidTx?

Vriendelijke groeten,
Aldert

Aldert

ik heb de beroemde sony camera, als ik die te dicht bij mijn gps ontvanger plaats dan krijg ik geen satalieten meer ±/)

Dank Frank.
Ik heb het nu zo opgelost:
FPVCP2.jpg

Ik zou me kapot lachen als wij daar aankomen met onze toestellen en dan vooral met Sander die met zijn funjet daar doorheen gaat raggen.

Beetje FPVér vlieg gewoon over militair terrein heen :-) geen probleem..

Er is alleen een beetje veel woei op dit moment... Mijn twinstar gaat het niet redden nie

En dan val ik er ff tussendoor met een älgemeen vraagje :)
welke coax cabel voor bv groundstation/antennes is gebruikelijk/beste, en sma en
n connectors.
En niet te vergeten waar kan je deze het beste of goedkoop halen.. ??

Back