Het grote "grappige" advertenties topic

einneb zei:
ik zag hem op de rommelmarkt voor 15 euro compleet ;)

Dan had ik hem maar gekocht
Had je nog wat kunnen verdienen he
Maar het zal wel niet veel soeps geweest zijn denk ik
Het woord zeg het al
ROMMELMARKT mvg
Frederik :D :D :D

''het heeft mij iets van 2 a 300 euro bij elkaar gekost
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

dus geen onzin biedingen.
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

prijs 250,-'
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif

Dat is toch wel de giller van het jaar.

retep zei:
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

prijs 250,-'
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif

haha, ja dat vond ik ook al. daarom plaats ik hem hier ook.
het valt mij op dat modelauto's verschrikkelijk vaak 2e hands voor een nieuwprijs worden aangeboden.
als je de prijzen niet kent, koop je al snel te duur.

einneb zei:
retep zei:
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif
laughing.gif

prijs 250,-'
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif
laugh2.gif
laughing.gif

haha, ja dat vond ik ook al. daarom plaats ik hem hier ook.
het valt mij op dat modelauto's verschrikkelijk vaak 2e hands voor een nieuwprijs worden aangeboden.
als je de prijzen niet kent, koop je al snel te duur.

Tja, en een nikko auto die 300 euro nieuw kost, moeten ze volgens mij nog uitvinden.
Dat ding zoals het er uit ziet is hooguit 2 tot 3 tientjes waard, en anders mag ie blij zijn
dat de kliko hem uberhaupt accepteerd want ook die heeft z'n grenzen. :lol:

Dat mensen soms schrijf fouten maken kan ik nog inkomen, maar zoveel fouten als er in deze advertentie staan :

http://hobby.marktplaats.nl/modelbo...she-heli-te-koop-beziene-moter-of-ruilen.html

ik heb 2 helis staan zonder afstand bediening ik heb ze eensgekreg enom ze te laaten vliegen maar ik ben niet zo een hobbie manjemoeterhandig in zijn ik heb er nog een tas met exstra onderdeelenerbijzeziten in elkaar maar moet nog wat kleine dingen aan gebeuren
beniene moteren zit er op

ik weet wat zon hili kost en duz geen domme prijzen geven

gewoon bieden wat je er voor over heb naar me mail aub ********@hotmail.com
ik weet niet wat voor moter er in zit dus je moet kommen kijken

per stukj 200 vaste prijs

of ruilen tegen laptop of bied maar aan wat je heb mooie telefoon moet wel gelijke waarden zijn

Spatiebalk is geloof ik ook kapot :D

Benji zei:
Heb dezelfde heel lang geleden gehad... die was nieuwprijs iets van 60 of 70 GULDEN.
Als hij er voor nog eens ruim 200 euro aan heeft verspijkert dan mag hij wel vergulde wielen en assen hebben :P

nee nee hij was echt over de honderd GULDEN

ik fietste dagelijks helemaal naar de staat ,naar Bart -Shit om dat ding daar te bekijken ... ik weet nog dat er een doos naast stond van de Tamiya Clodbuster ...

zo mooi , maar toen nog zo lang sparen, dus ik nam al genoegen met dit Nikko apparaat , *The Tramp* heete het geloof ik.

voor 20 euro wil ik hem trouwens wel overnemen , ik heb m namelijk nooit kunnen kopen ...tegen de tijd dat ik het geld had , was het model al uit de handel :|

Bar zei:
nee nee hij was echt over de honderd GULDEN

ik fietste dagelijks helemaal naar de staat ,naar Bart -s#%$ (censuur) om dat ding daar te bekijken ... ik weet nog dat er een doos naast stond van de Tamiya Clodbuster ...

zo mooi , maar toen nog zo lang sparen, dus ik nam al genoegen met dit Nikko apparaat , *The Tramp* heete het geloof ik.

voor 20 euro wil ik hem trouwens wel overnemen , ik heb m namelijk nooit kunnen kopen ...tegen de tijd dat ik het geld had , was het model al uit de handel :|

Je moet maar zo denken dat het lot je een hoop troep bespaard heeft.

Ik heb ook wel eens zo'n nikko voor het zoontje van m'n ex gekocht, en binnen een 1/2 half uur brak er al een velg vanaf,
echt goedkope rotzooi dus. Ik heb het teruggebracht en m'n geld terug gevraagd, en heb gewoon een paar centen meer uitgegeven
en hem een echte tamiya blackfoot gegeven, incl. een fatsoenlijke afstandsbediening.

2 jaar geleden heb ik nog een nieuwe nikko gekocht voor slechts 50 euro, maar niet om mee te rijden, maar voor
de mooie abs kap die er op zat, want dat is gewoon superkwaliteit wat niet onder doet voor tamiya of zo.
fotomap%20056.jpg

Gammapooka zei:
Hele wagen kopen voor alleen de kap ??

Voor 50 euro koop je bij tamiya geen abs kap, en wat je niet kunt zien is dat deze kap stukken groter is
dan bv de kap van de ford f350 die op de juggernaut zit, en dat leent zich dan uitstekend voor een mooi
zelfbouwproject. (waar helaas nog steeds van gekomen is en voorlopig ook niet komt)
De gele kleur vindt ik niet mooi, maar daar hebben ze spuitbussen voor uitgevonden,
en verder zijn alle lampen voorbereid om makkelijk een verlichtinsset in te bouwen,
dus dat is ook mooi meegenomen.

Nou dat ik het over die kap heb , schiet me ineens te binnen dat ik ook nog zo'n chinese
hummer met 3 versnellingen nog nieuw in de doos op zolder heb staan, en die heb ik ook
gekocht omdat die een dusdanig mooie carroserie heeft die je nergens in heel de
modelbouwwereld zult vinden, want daar gaan alle deuren van open, incl achterklep
en motorkap, en zit er een echt interieur in met binnenverlichting, en werkende verlichting
rondom. Het onderstel is gewoon bagger, en de banden zijn zelfs van half zacht plastic,
dus rijden doet het voor geen meter, maar de details daarin tegen zijn prachtig, en die body
is iets van 65 cm lang, dus ook mooi om op een fatsoenlijk zelfbouw onderstel te zetten.
Ik snap wel dat geen fatsoenlijk modelmerk zulke kappen gaat bouwen want dan zou het
onbetaalbaar worden, en zulke kappen zijn gewoon niet geschikt om mee te raggen,
maar voor showtrucks kun je geen mooiere gedetaileerde kap vinden.

detail_H.jpg

1_4_R_C_Hummer_Car_with_MP3_Function__R_C_Car_.jpg

Toen ik de bovenste 2 foto's ging zoeken om als voorbeeld te dienen, kwam ik per ongeluk een maatje groter tegen.
De gele is dezelfde als die in de bovenste foto's
hummer14-004.jpg

En zoals alles wat uit china komt, zal deze ook wel binnenkort hier op de markt verschijnen,
en dan ga ik die ook halen want ik ben gek op mega grote modelauto's.

Het allergrootse wat ik ooit tegen ben gekomen is deze 1:3 formule 1 auto
1___3_Scale_R_C_Formula_Racing_Car.jpg

die formule 1 auto heeft m`n buurjonge(tje) :D
als je ik weet niet hoeveel boodschappen deed bij de spar ( waar hij een half jaar voor gespaard had)
en dan 40 euro betaalde kreeg je die auto.
is idd wel een grooot en redelijk goed uitziend ding.
heeft plastick banden en rijd z`n 10/15 kmh .
verder ziet hij op de antenne en de spar stickers wel leuk uit. :)

Gammapooka zei:
Dat mensen soms schrijf fouten maken kan ik nog inkomen, maar zoveel fouten als er in deze advertentie staan :

http://hobby.marktplaats.nl/modelbo...she-heli-te-koop-beziene-moter-of-ruilen.html

ik heb 2 helis staan zonder afstand bediening ik heb ze eensgekreg enom ze te laaten vliegen maar ik ben niet zo een hobbie manjemoeterhandig in zijn ik heb er nog een tas met exstra onderdeelenerbijzeziten in elkaar maar moet nog wat kleine dingen aan gebeuren
beniene moteren zit er op

ik weet wat zon hili kost en duz geen domme prijzen geven

gewoon bieden wat je er voor over heb naar me mail aub ********@hotmail.com
ik weet niet wat voor moter er in zit dus je moet kommen kijken

per stukj 200 vaste prijs

of ruilen tegen laptop of bied maar aan wat je heb mooie telefoon moet wel gelijke waarden zijn

Spatiebalk is geloof ik ook kapot :D

haha : beniene moteren zit er op

Back