Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
einneb zei:ik zag hem op de rommelmarkt voor 15 euro compleet![]()
Naam: lucien
Telefoon: 06-27493XXX
Gezocht:Zoekt contact met voodoo-priester
Man zoekt ZEER DRINGEND contact met voodoo-priester, HEB ER GELD VOOR OVER
retep zei:''het heeft mij iets van 2 a 300 euro bij elkaar gekost![]()
![]()
![]()
dus geen onzin biedingen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prijs 250,-'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel de giller van het jaar.
einneb zei:retep zei:''het heeft mij iets van 2 a 300 euro bij elkaar gekost![]()
![]()
![]()
dus geen onzin biedingen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prijs 250,-'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel de giller van het jaar.
haha, ja dat vond ik ook al. daarom plaats ik hem hier ook.
het valt mij op dat modelauto's verschrikkelijk vaak 2e hands voor een nieuwprijs worden aangeboden.
als je de prijzen niet kent, koop je al snel te duur.
ik heb 2 helis staan zonder afstand bediening ik heb ze eensgekreg enom ze te laaten vliegen maar ik ben niet zo een hobbie manjemoeterhandig in zijn ik heb er nog een tas met exstra onderdeelenerbijzeziten in elkaar maar moet nog wat kleine dingen aan gebeuren
beniene moteren zit er op
ik weet wat zon hili kost en duz geen domme prijzen geven
gewoon bieden wat je er voor over heb naar me mail aub ********@hotmail.com
ik weet niet wat voor moter er in zit dus je moet kommen kijken
per stukj 200 vaste prijs
of ruilen tegen laptop of bied maar aan wat je heb mooie telefoon moet wel gelijke waarden zijn
Benji zei:Heb dezelfde heel lang geleden gehad... die was nieuwprijs iets van 60 of 70 GULDEN.
Als hij er voor nog eens ruim 200 euro aan heeft verspijkert dan mag hij wel vergulde wielen en assen hebben![]()
Bar zei:nee nee hij was echt over de honderd GULDEN
ik fietste dagelijks helemaal naar de staat ,naar Bart -s#%$ (censuur) om dat ding daar te bekijken ... ik weet nog dat er een doos naast stond van de Tamiya Clodbuster ...
zo mooi , maar toen nog zo lang sparen, dus ik nam al genoegen met dit Nikko apparaat , *The Tramp* heete het geloof ik.
voor 20 euro wil ik hem trouwens wel overnemen , ik heb m namelijk nooit kunnen kopen ...tegen de tijd dat ik het geld had , was het model al uit de handel :|
Gammapooka zei:Hele wagen kopen voor alleen de kap ??
Gammapooka zei:Dat mensen soms schrijf fouten maken kan ik nog inkomen, maar zoveel fouten als er in deze advertentie staan :
http://hobby.marktplaats.nl/modelbo...she-heli-te-koop-beziene-moter-of-ruilen.html
ik heb 2 helis staan zonder afstand bediening ik heb ze eensgekreg enom ze te laaten vliegen maar ik ben niet zo een hobbie manjemoeterhandig in zijn ik heb er nog een tas met exstra onderdeelenerbijzeziten in elkaar maar moet nog wat kleine dingen aan gebeuren
beniene moteren zit er op
ik weet wat zon hili kost en duz geen domme prijzen geven
gewoon bieden wat je er voor over heb naar me mail aub ********@hotmail.com
ik weet niet wat voor moter er in zit dus je moet kommen kijken
per stukj 200 vaste prijs
of ruilen tegen laptop of bied maar aan wat je heb mooie telefoon moet wel gelijke waarden zijn
Spatiebalk is geloof ik ook kapot![]()
kapaza.be > Diversen > Modelbouw - Auto's > Aangeboden: Reesauto op afstants bediening op naft
Wat dachten jullie van deze
heb hier een mooie rees wagen klainstukje van de bumper 2 jaar oud rijd goed maar lang niet mee gerede je krijgt er een bus naft bij 25 l hij rijd 80 dus dat is al wad he dus als je intresse hebt la maar iets wete prijs kan nog wel een beetje geregelt worde mvg vital