En regel jij die pitch zelf of doe je dat dmv een schakelaar op de zender die de neutraalpitch op -4 graden zet ?
Ik heb geen flauw idee hierover ...
Ik heb geen flauw idee hierover ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog iets ; als je staart gekoppeld is met je hoofdrotorbladen , dan neem ik aan dat je gewoon yaw kunt blijven geven en dus kunt blijven sturen ?
Denk niet echt dat dat gezond is nee. en het duurt te lang meestal heb je het denk ik pas door als je hem opvangt net boven de grond ( bijna vol pitch) en als je er dan achter komt dat hij hem toch niet genoeg afvangt om dat er te weinig snelheid in de bladen zit. Met dat jij dan die knop om hebt staat/ ligt dat ding al op de grond.
gr
Yep, bij mijn zender is dit een aparte vliegfase en ben ik helemaal vrij met de instellingen.
Met -12 bouw je geen energie op in de rotor, het makkelijkst is het om snelheid in de heli te houden.
................. en de heli indraaien zodat hij je aan de andere kant op ooghoogte passeert tegen de wind in, ..................
Note : wellicht gebruik je slow-start op je logo 10, dan kun je dit beter niet doen.
Het optoeren gaat te langzaam om de heli nog te redden.
Plots vol vermogen geven kost je je tandwielen.
kraaijer; zei:Geen slow-start gebruiken is niet goed, dat kost je je tandwielen. Voor auto's te oefenen kun je altijd een beetje (klein percentage) gas programmeren in de throttle hold zodat de esc niet "reset" en weer een slow-start gaat doen.Ron