Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zit toch weer met het probleem dat ik op het gras niet vooruit kom met me hydro water en straat gaat perfect. Als ik gas geef dan blijft die gewoon staan met zijn neus beetje naar voor, maar hij is volgens mij helemaal niet te neuszwaar me centergewicht heb ik op 60 en 80 gehad maar allebij niets. Me 120% versie weegt met electro enz 308 gram. Is dat het misschien? dacht dat het toch mooi gewicht was nou hoop dat iemand me kan helpen baal goed B.V.D.
Welke aandrijving gebruik je?
Ook geprobeert met een beetje "up" te grasracen?
Onderkant drijvers met tape glad gemaakt?
Met spuitbusje teflonspray (fietsenwinkel) nog gladder.....
Ik gebruik een tyhoon 6/3d motor met een 3s (11.1v 1200 mAH) accu.
Het gras is gisteren gemaaid het gaat om een grasveldje voor bij ons voor met redelijk veel schit tussen het gras dus dat kan ook het probleem zijn. Dus teflonspray over de tape of inplaats van de tape? en als ik hem up geef dan zie ik wel dat de kont omlaag gaat maaar blijft gewoon staan
Cellotape er op moet voldoende zijn bij een zwaartepunt op 65 mm...
Neem aan dat je een 8x4 prop er op hebt zitten?
teflonspray heeft alleen zin OP tape,
Prop is prima, je zou meer dan genoeg power moeten hebben, misschien kan de lipo de 9 ampere niet leveren?
Wat voor soort pakket, merk, hoeveel C belastbaar?
wat voor prop zouden jullie op het motortje doen dat ik heb besteld :?:
En oja, ik heb mijn carbonstaven niet door de drijvers heengestoken, maar ze zitten er met secondelijk aan vanst, zouden jullie dit veranderen of kan het zo wel :?: :?:
kijk dat wou ik horen vetteshit
ff stekkertje eraan gedaan en onder de lader kan niet wachten. erg bedankt allemaal voor de hulp totzover als alles werkt knal ik ff de foto's online
Helaas is daarmee je vliegklaar gewicht ook flink toegenomen.....Ideale (lichtste) accu is de 15C Kokam 3s740HD; goedkope oplossing is de 15C Ele-Diamond 3s 1000 van www.rctechnics.nl