Het grote Hydro-plane draadje - back to basic

Hoezo niet bouwen?

graupner3.JPG

Wel bouwen !

op het gras ging mijn hydro heel erg naar links

maar in de lucht maakte hij een rol naar rechts
richting de grond :(

ik probeer wel een nieuwe te bouwen

hopelijk nog voor de herst vakantie :D

gr.martijn

Vandaag heb ik de eerste vlucht gemaakt met het nieuwe model hydro. Hij vloog erg stabiel, en voorspelbaar. Nog iets te weinig power voorop zitten, maar dat is zo verholpen. Ik ben ontzettend tevreden over hoe dit vliegt!!!

Heb je misschien al een "sneakpreview" voor ons? Wat plaatjes.....

en komt er ook een bouwtekening van, ik hoop het namelijk zo...

Voorlopig moeten jullie nog even geduld hebben. Op de club was iedereen laaiend enthousiast. Alle camera's werden tevoorschijn getoverd, en er is behoorlijk op losgeschoten.

(En hij is nog niet eens voorzien van airbrush...)

Vandaag krijg ik eindelijk mijn nieuwe zender binnen... (MX-12), komt mooi uit, want ik ben vandaag jarig! :D

hallo ik ben eigelijk op zoek naar de bouw tekening die op deze form staat want hij is niet te downloaden want die link er naar toe die werkt niet.
wil graag zo'n boot/vliegtuig bouwen maar zonder tekening gaat dat moeilijk.
Groet edwin

Wat ik wel erg handig vind is dat er bij de Graupner hydro "UNTEN" op de onderkant staat....
(Zie video) ;) Wahaaa.... ;)

Overigens is het zwakste punt bij de Hydro's de drijver, een keer met een van beide puntjes het eerst water of grond raken en je hebt minimaal een kreukelzone, ik vermoed dat de Graupner constructie met ABS hierin wat steviger is....

hallo ik heb even een vraag aan iedereen die ook maar zó'n bouw tekening heeft van de hydrofoam zou iemand mij die kunnen toesturen want ik wil graag ook zo'n ding maken maar de link die op deze pagina staat om hem te downloaden die doet het niet.
Mvg edwin
epomp@hotmail.com :lol: :lol:

Hello allemaal,

ik volg deze topic al enkele weken, en ik moet zeggen Toppie, een dikke dank je wel voor Prop-er
Maar , op gebied van elektronika, meer bepaald motor , prop, servo's , accu en regelaar!!

Hierover zijn de meningen echt verdeeld, daarom deze vraag : welke combinatie neem je nu het beste en waar kan je dit bestellen ?
(liefst alles in een winkel)
Dank bij Voorbaat

welke combinatie neem je nu het beste en waar kan je dit bestellen ?

Daar verschillen de meningen heel erg over.

Het goedkoopst is het (denk ik) om alles bij RCtechnics te kopen
€15 motortje
17 amp regelaar
3 5g servo's
propsaver 3mm
8*3.8 prop
3S1P 1000 mah 20C accu

Ik zou indd die onderdelen nemen op www.rctechnics.nl. Je zegt het liefst in een winkel maar daar ben je meestal veel duurder uit. Bestellen op die site heb ik zelf goede ervaring mee. Ik heb vantevoren gewoon het geld overgemaakt en had het met 2 dagen in huis.

Back