M
mixit
Guest
Volgens mij is je innershaft krom 
Het is volgens mij 1 van de symptomen die aangeven dat hij krom is

Het is volgens mij 1 van de symptomen die aangeven dat hij krom is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is je innershaft krom
Het is volgens mij 1 van de symptomen die aangeven dat hij krom is
Nee knulletje, die is splinternieuw
Dat effect noemen TBE het "toilet bowl effect" en heeft heel vaak te maken met de uitlijning van de Flybar en de tracking van de bovenste bladen....
BTW: heeft hoegenaamt niks met een kromme as te maken, kromme assen veroorzaken trillingen![]()
Je moet de ballink van je stabilizator afhalen en hem 360 graden draaien, maakt niet uit welke kant. Wordt het erger dan moet je de andere kant op draaien
waar zit die en hoe doe je dat?
-edit- Ik wist niet dat die zwarte dingetjes eraf konden, iets rechter gebogen en zag dat 1 blade een beetje omhoog liep.
Hij cirkelt nog een keer klein beetje nu!
Waar moet je die oranje en blauwe sticker precies plakken en hoe kun je zien of je een TBE hebt? (behalve als ie gaat cirkelen in de lucht) want dat moet je via de stickers kunnen zien ofzo?
Via die stickers kun je zien of je last hebt van bladspoor.
Door de kleur kun je zien welke van de twee laag of hoog zit. Anders kun je ook niet corrigeren. Want je weet niet welke van de twee...
Dus niet voor het mooie.
Willem.
Heb m'n Lama even in de kast staan, heb weer wat kleine 3ch heli-tjes uit Honk-Kong binnen. Vliegt toch wat relaxter in een kleine woonkamer.Ook een reden waarom ik ff minder vlieg: ik wil m'n Lama upgraden (convertion kit + metal upgrades) maar weet niet hoe.
Als iemand me wil helpen heb ik wat nieuwe lipo's en een metal upgrade kit liggen als dank. Ik kan wel een keer de auto pakken, misschien kan ik anders een keer naar Wateringen komen Ferdy?![]()