M
mixit
Guest
Je moet niet denken, het lukt me toch niet. Natuurlijk schrik je als iets mis lijkt te gaan. Maar als je voorzichtig dingetje voor dingetje doet kan er toch niks mis gaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eindelijk mijn Lama binnen, dankzij de douane heeft het echt weken geduurd voordat hij uit Hong Kong over is gekomen. DealExtreme.com had de tuning parts alvast vooruit gestuurd maar op de Lama moest ik maar wachten.
Ik ben nu de alu onderdeeltjes aan het monteren en loop tegen een probleempje aan. Van de DealExtreme swashplate lijken de bolletjes/connectors wat dikker te zijn dan van de originele. Als ik de link er op klik dan blijft hij gewoon rechtop staan en beweegt heel stroef. Zijn jullie hier ook tegenaan gelopen?
![]()
Kan iemand me anders adviseren wat een goede upgrade is voor mijn Lama v3?
Accu is goed aangesloten, heb de accu doorgemeten, die is ook goed.
Heb de lader opengeschroefd, tot mijn verbazing is de halve printplaat geoxideerd.
Daar zal het probleem wel liggen.
Kwaliteit valt me zwaar tegen, een van de windverbanden van de staart was al stuk bij ontvangst, lader stuk, en de behuizing van de zenderset zat ook niet lekker op elkaar.
Ik kijk wel wat er nog mee doe. Misschien dat ik de hele zwik retour stuur en het daarbij laat.
Ik heb vandaag eindelijk na 3 weken een nieuwe Lama ontvangen. Dankzij de "supersnelle service" van grote "C". Ik denk voortaan wel 2x na of ik er iets wil bestellen.