Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar denk je dat het gros van de producten in de Nederlandse winkels vandaan komenIk steun liever de nlandse economie dan de chinese
Plastic opbergbak bij action 130 l kost 14 euro. Bij ikea koste dezelfde bak 18 euro.
Die van action is van zwakker plastic .
Gaat minder lang mee
Die van ikea is van sterk plastic. Kan veel meer hebben .
HahahaIk bespaar 100% op de koffie
Ik drink geen koffie
Met dit soort producten zal ik heel erg uitkijken om ze in China te kopen Stephan.Waarom kost een product uit Duitsland (Bayer) in Nederland 30 euro en in China inclusief bezorging totaal 3,87?
https://www.bayer.com/en/worldwide/asia-pacificMet dit soort producten zal ik heel erg uitkijken om ze in China te kopen Stephan.
De eisen voor chemicaliën in China zijn minder zwaar als hier in Europa.
Er kan dus een totaal andere samenstelling inzitten.
En in China zijn ze gek op producten clonen.
Je weet nooit of je een origineel product in handen krijgt.
Nu maakt het voor een paar freesjes of vijltjes niet zo heel veel uit. Maar voeding, chemicaliën, zelfs verf of verzorgingsproducten zal ik heel erg uitkijken.
Nu had ik een hele goede airbrusch gekocht in China van H&S. Voor 30 euro.
Hier in Nederland 275 euro. Nou die is echt zo nep al het maar kan. Maar na het polijsten van de naald, net zo goed als de originele.
Zeker met Electronica... heel erg uitkijken. 80% is nep.
Kijk maar eens bij Samsung of Apple wat gemaakt wordt in China.Op het ogenblik de grootst groeiende markt. Ook bij aliexpress mogen ze geen nep onder de naam van zulke grote merken verkopen.