Het Moppen-Topic

full

Een hoogleraar zat in de volle cafetaria op de campus. Een student kwam naar zijn tafel en vroeg of hij het goed vond als zij bij hem aan tafel kwam zitten.
De hoogleraar keek haar aan en zei, "Vogels en varkens eten niet van het zelfde bord". De student keek hem even aan en zei toen, "Oké, dan vlieg ik wel verder".
De hoogleraar was beledigd en bedacht toen dat hij haar wel zou krijgen bij het volgende examen.
Tijdens dat examen beantwoorde zij al zijn vragen volledig juist. De hoogleraar bedacht een manier om haar toch een laag cijfer te kunnen geven.
Hij stelde haar nog een vraag. "Op straat vindt je twee tassen. De ene tas is tot de rand gevuld met geld. De tweede is tot de rand gevuld met intelligentie. Welke tas kies jij"?
De student dacht even na en zei toen "Ik kies de tas met geld".
De hoogleraar antwoordde, "Ik zou de tas met intelligentie kiezen".
De student antwoordde daarop, "Dat is logies prof. De meeste mensen kiezen het gene wat ze niet hebben".
De hoogleraar was zwaar beledigd en schreef met een dikke rode stift "Idioot" op haar formulier. De student ging zitten en keek naar haar formulier. Ze stond weer op en liep naar de hoogleraar. "Meneer u hebt het formulier ondertekend maar er geen cijfer onder gezet.

Mijn grootmoeder was 102 jaar oud toen ze stierf. Kort voor haar dood vertelde ze mij het geheim van haar hoge leeftijd. Haar grootvader had haar als klein meisje verteld dat ze heel oud zou worden als ze elke morgen zou ontbijten met havermoutpap. Om de havermoutpap te versterken moest ze er een snufje buskruit door doen. Dat heeft ze tot het einde van haar leven gedaan.
Ze liet achter: 14 kinderen, 36 kleinkinderen, 25 achter kleinkinderen, 7 achter achter kleinkinderen en een enorme krater waar het crematorium had gestaan.

Advocaat: „Goed, je wilt dus dat ik je verdedig. Heb je geld?”
Cliënt: „Nee, geld heb ik niet. Maar .. eh .. ik heb een auto Een Cadillac 1952.”
Advocaat: „Nou ja, dat is prima. Die is behoorlijk geld waard. Vertel me nu maar eens waar je van beschuldigd wordt.”
Cliënt: „Van diefstal.”
Advocaat: „Juist. En wat zou je gestolen hebben volgens de beschuldiging?”
Cliënt: „Een Cadillac 1952.”

Zo te zien kan je hem nog opvoeren ook door de gaten uit te boren. Maar pas wel op dat je niet te ver gaat want dan moet je ook lagere weerstanden gaan gebruiken om meer elektronen in het mengsel te krijgen. Als je dat niet doet wordt het mengsel te arm. ........

Laatst bewerkt:
Back