De huidige stand van zaken nu.
De rib versteviging voor de flap erop gelijmd en open gefreest.
Lekker handig zo'n haakse overbrenging.
Die heb ik mijn broer maar eens laten kopen.
Zo die is eruit.
Zo de flap en het rolroer zijn aangesloten.
Ook heb ik de servo rib met een andere door verbonden anders ging hij torderen.
Flap vol naar beneden.
Het werkt nu naar tevredenheid zonder uitstekende delen.
Allen de struts gaan natuurlijk wel uitsteken.
De strut plankjes zijn stevig genoeg.
Vanmiddag heb ik er een steving aan getrokken.
Hoe ik de struts ga bevestigen weet ik nu ook dus ik ben wat de vleugel aangaat overal uit.
Ik zit nu op 611 gram zonder strut en folie en nog wat losse kleindelen.
De vorige vleugelhelft woog klaar 1780 gram.
Ik ga dus bijna op 2 kilo op de totale vleugel besparen.
Dat zijn grote klappers.