@Han: Epox verwarmen? Waar is dat goed voor? Verf erdoor lijkt me wel een aardig idee, maar of je het verschil echt ziet?
En dus toch glasparels? Ik dacht dat dat de sterkte nadelig beinvloedde, en meer was voor gaten en rierendicht te stoppen?
@Marc: Die in de link is wel een andere tucano, maar et is min of meer etzelfde kwa opbouw.
- Ik heb de hele winter de tijd heb ik et gevoel.
Rotweer.
- Dunne CA heb ik al liggen, is dat dat spul dat soms wit uitslaat?
- Dikke CA heb ik nog niet. Even kopen nog.
- Soldeerbout?? Dan trekt de folie toch krom naarbuiten toe?
- Keukenfolie? Die snap ik niet.
- De dikke CA is toch al voor de vleugels? En naast et magneetje, wat moet er nogmeer gelijmd worden aan de cockpit?
En ik had ook wel een beetje et idee dat et hout eerder zal falen dan welke lijm dan ook.
Et tipje voor de staart zal ik goed op letten. Ik moet toch eerst nog de rudder afsnijden en doen, dus dat komt wel goed.

@Marc: Die in de link is wel een andere tucano, maar et is min of meer etzelfde kwa opbouw.

- Ik heb de hele winter de tijd heb ik et gevoel.

- Dunne CA heb ik al liggen, is dat dat spul dat soms wit uitslaat?
- Dikke CA heb ik nog niet. Even kopen nog.

- Soldeerbout?? Dan trekt de folie toch krom naarbuiten toe?
- Keukenfolie? Die snap ik niet.
- De dikke CA is toch al voor de vleugels? En naast et magneetje, wat moet er nogmeer gelijmd worden aan de cockpit?
En ik had ook wel een beetje et idee dat et hout eerder zal falen dan welke lijm dan ook.

Et tipje voor de staart zal ik goed op letten. Ik moet toch eerst nog de rudder afsnijden en doen, dus dat komt wel goed.