Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
GMA,
Dat was spannend gisterenavond: Mighty Mike klopt Taylor in finale en pakt €72.000
media_xll_1975717.jpg

3°C. licht bewolkt en droog, binnen 22°C. en de koffie staat klaar op de bar!

Nu eerst een GZK :morning:

Moggu Jan, Ja dat werd zeker tijd !

Nog maar een GZK :morning:
Dadelijk maar is verzinnen hoe ik de inter-koeling pijpen kan fabrieken op het model,
Gisteren het trimvlak aangebracht.

morgen allemaal
kerst rommel naar de zolder brengen
slee en rendieren naar beneden en opstellen
dan verder met op rommelen van de gemaakte rommel
en dan stokjes in de bakken leggen en dan gaat de dag weer een stukje gevorderd zijn

gr raf en nu een koffie

Moghú heren,

5.3 °C , 0 Bft , licht bewolkt.

Was spannend Piet, 't zag er even slecht uit maar dat werd snel goed gemaakt , Taylor keek als een zuurpruim.. :yes:

Straks even naar de markt en wat groente inslaan, nu koffie.

Moge. Ziet er wel vriendelijk uit buiten.

't zag er even slecht uit maar dat werd snel goed gemaakt

Dat was hier zaterdag op het sportpark ook. In de streekderby tegen Capelle stond Barendrecht (topklasse zaterdag) tot 30 min voor het einde met 0-3 achter, maar winnen uiteindelijk met 5-3.........

hallo Hein

het probleem is dat myriam met thema kerst dagen werkt
dus op de zolder staat een rek met allemaal dozen er op
in die dozen zitten de kerst spullen
maar al die dozen moeten naar beneden want ze doorzoekt die allemaal naar spulletjes die ze dit jaar wil gebruiken
zo hangt er geen enkele kerst bal in de boom dit jaar
dus de dozen staan nu in de garage en die moeten allemaal terug naar de zolder omdat er anders geen ruimte meer over blijft om nog redelijk in de garage te bewegen
dus ja we hebben gewoon te veel kerst spullen want we kunnen wel 4 huizen er mee versieren dacht ik wel

dus naar de zolder met de rommel en dan als ze alles terug wil opbergen moet alles terug omlaag om dan te vergeten waar ze wat gestoken heeft en dan begint de ellende volgend jaar december opnieuw
en toch blijf ik haar graag zien mijn gedacht
gr raf

Raf,
als je nu op de doos schrijft wat er inzit, is dat niet makkelijk?
Of geef Myriam een barcode systeem.
Dan kan ze alles inscannen.
Heeft ze ook wat te doen.
En jij hoeft niet zo veel trap te lopen.

Hein

ps hier is het hetzelfde hoor.

Barendrecht is een hoop geluidsoverlast bespaard gebleven

Stelletje asocialen die zo iets aangrijpen om ongestraft een hoop pokkeherrie te maken. Hier op een industrieterrein hoor ik ze ook wel bezig, zal ook wel iets van illegale straatraces zijn. De enige die er beter van wordt is de bandenleverancier.

op schrijven wat er in de doos zit ?????
het zijn van die bananen dozen en er zit meer in dan dat er plaats is om op te schrijven hahahaha
het zal wel overal hetzelfde zijn mijn gedacht
seffens de kelder in en daar grote kuis proberen te houden
gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back