Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stelletje asocialen die zo iets aangrijpen om ongestraft een hoop pokkeherrie te maken. Hier op een industrieterrein hoor ik ze ook wel bezig, zal ook wel iets van illegale straatraces zijn. De enige die er beter van wordt is de bandenleverancier.
aangezien Paul Walker een autoliefhebber was en een grote rol had in de straatrace films The Fast and the Furious is het begrijpelijk dat ze hem op deze manier herdenken.
Ironisch genoeg is het wel een passende dood voor Paul, maar toch heel, heel erg jammer. Het was een goeie kerel.'Lichaam Paul Walker onherkenbaar' - Spotlight | WTF.nl
Hoop dat hij er niets van heeft gemerkt, toch een akelige manier om zo aan je einde te komen.
Zo zie je maar weer, de dood kan iedereen plotseling overvallen, jong, oud, dik, dun, zwart, wit, zwak, sterk, rijk, arm, mooi, lelijk, ziek, gezond...
Niemand ontspringt de dans.
Tijd voor de nodige nachtrust :sleeping:
Ik denk dat ze de deur hebben klaargelegd om naar Stellendam te laten brengen voor een revisiebeurt.Wat gaat er in het JB-dok gebeuren
In lage zwaluwe pas na 1215 uur.Zo, het maandelijkse concert van sirenes werkt nog hier....
Hersenloze relschoppersWat ik zei, een stelletje rellende asocialen.
Bootje is in 1982 bedekt met nijlondoek , daarover drie lagen nijlonverf en epoxyteer, heavycoat en antifouling.Hmm, dat klinkt niet goed Harm.
Bootje is in 1982 bedekt met nijlondoek , daarover drie lagen nijlonverf en epoxyteer, heavycoat en antifouling.
Die sikkens-laag valt van het doek en doek is niet waterdicht: dus loopt bootje langzaam vol.
Mag dus geen 3 maanden meer wegblijven bij de boot.
Ik heb al gezien dat het doek ook niet meer aan de huid zit op sommige stukken.
Tijd voor de kettingzaag ben ik bang.
Anders alle doek eraf, laten drogen en opnieuw in de glasvezel epoxy. . .
Volgens mij ben ik daar wat te oud voor geworden.
Bij verkoop levert het toch niets meer op denk ik , welke jongen wil er nu nog met zo'n zeilsloepje op vakantie?
Dok deur wordt morgen opgehaald.
Dok blijft vol tot en met januari (dacht ik te hebben gehoord?)
Ik denk dat ze de deur hebben klaargelegd om naar Stellendam te laten brengen voor een revisiebeurt.
in december zou de Buffel toch ook verkast worden ?
Dat is toch behoorlijk netjes, die laag heeft er 31 jaar op gezeten...
ik hoop dat je hem nog kunt redden, zeilsloepjes zijn een leuke afwisseling op al het polyester jachtgeweld op het water. Maar inderdaad, bij verkoop krijg je er brandhoutprijs voor; de meeste jongeren geven hun geld liever uit aan een poly-jachtje (als ze hun geld al aan een boot uitgeven). Hoewel je het nooit weet; er zijn gelukkig ook nog altijd figuren die juist helemaal verzot op de meer traditionele boten zijn. (en nee, ik ga hem niet kopen; geen ligplaats, geen werkplaats groot genoeg, geen geld, geen tijd, twee kleine dochters)
Doe eens een foto'tje, gewoon omdat het leuk is zo'n bootje te zien?