Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Incl praatje met voorzitter 30 minuten binnen geweest, veel oudecdoor mij gemaakte dingen op het parcours zien staan, blij dat ze t nog gebruiken

Gr alex

Hollanders ontdekken België ...

Een Hollander komt bij Blokker in Antwerpen en ziet een thermosfles staan.

Hij vraagt aan de verkoopster : “Nou zeg, wat is dat?”

“Awel,” zegt de verkoopster, “dat is een thermosfles: alles wat je er koud instopt

blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft warm.”

“Dat lijkt me fijn, ik neem er een,” zegt de Hollander.

Terug gekomen in Holland, neemt hij de thermosfles mee naar z'n werk, en zijn collega's vragen : “Wat is dat?”

Dus legt hij uit: “Dat is het nieuwste uit Antwerpen : een thermosfles. Alles wat er warm in gaat blijft warm en alles wat er koud ingaat blijft koud.”

Vraagt zijn collega: “Wat heb je er nu in zitten?”

Zegt die Hollander : “ 2 koppen soep en een ijsje.”

Ongemerkt heb ik vandaag sinds ik uit bed kwam ± 8000 Km. afgelegd, kreeg er dorst van, dus tijd voor een GM , RVM en :proost:...

6 breed liggen ze langs de kant.
Voor de rest maar één arme(??) tobber zien dobberen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarbij draait de zon en omgeving ook nog eens een keer met een snelheid van zo'n kleine 800 000 km/uur rond het centrum van de melkweg...........

Dus je kan wel zeggen: we staan niet stil!!!:D

Nou ten opzichte van het punt waar ik vanmorgen uit mijn bed gestapt ben en waar ik nu zit is +/- 8 meter wat ik voor mijn gevoel en werkelijk heb afgelegd !

doe maar een RVM MB :proost: Proost

Dan heb ik toch al weer veel meer achter de rug Oiet. Drie wassen, dat maakt 3 x 2 x 2 x 8 = 96 meter (per was ook nog naar de drogen hè).

Daarom ben ik zeker zo moe..........

Dit is ook vermoeiend, gelijk naar schaatsen kijken!!

Als ik de keren erbij moet tellen naar de koffie machine en mijn krat bier dan kom ik ook wel boven de 100 meter , hahahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back