Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat de kleur vroeger (rond 1916) meer rood was, voor mijn sleper vind ik het wel mooi.
Maar ik heb ook al in mijn verslag gezet dat ik nog niet weet of ik nog een blik laat mengen.

baggerboot-01.jpg

de-tewaterlating-va-407035h.jpg

te+waterlating+uk112+op+10.08.06+088.jpg

s2ve4.jpg

genoeg verschillen

Zo heren, weer even tijd en bijlezen.
Was weer een drukke dag, vanmiddag zitten naaien en nee Manus het wordt geen wiegje, ik ben al ruim 27 jaar elke dag aan het oefenen , maar doe zeker iets verkeerd.
En wat het wel wordt..... blijft een raadsel.

En allemaal weer lekker gegeten???? allemaal weer op dieet zeker.

Nou ik niet hoor. Was weer helemaal geweldig, vers gebraden rollade, rodekool met appeltjes van oranje, en heerlijke aardappelpuree met kaas en kerrie, verstopt onder een bedje van verse jonge graskaas. Even 4 minuten in de oven onder de gril, en Mmmmmmm.

Als dank nog even de keuken poetsen.

Nu eerst maar een borrel.

En die man van die blauwe brieven, die naaien we ook nog wel even.

Even tuussen de soep en de patatten door , wat is er allemaal aan de hand bij Graupner en Robbe ?????
Hier en daar hoor je dat het er dik aan het rommelen is en ergens anders hoor je dan weer dat ze direktieleden hebben afgedankt wegens wanbeheer . Weet iemand er meer van of zijn het weer gewone roddels .
Groetjes en smakelijk heren

De rust Paul, en zoals Mieke altijd zegt, morgen weer gezond op.

Ik weet het ook niet precies Ronny, maar mijn vaste leverancier vertelde me laatst ook al dat de boel van graupner op z'n kont zou liggen.
Maar het fijne weet ik ook niet.

Maar heb Koen al even niet gezien, weet jij iets????

Zal wel hard aan het leren zijn, Mieke. Doordeweeks heeft hij buiten de weekeinden weinig tijd, met ook nog z'n turn trainingen en wedstrijden.

Dat leren vond ik nooit vermoeiend, dat heb ik tot m'n 65e gedaan. Maar dat turnen, ik word al moe als ik eraan denk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back