Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het inderdaad erg druk de laatste weken, vorige week had ik twee toetsen die al meetelden voor mijn examen. En deze week had ik weer twee toetsen. Maar volgende week vakantie, dus ik hoop wat (zichtbare)vorderingen te maken.
De vermoeidheid slaat toe, truste.

Zal wel hard aan het leren zijn, Mieke. Doordeweeks heeft hij buiten de weekeinden weinig tijd, met ook nog z'n turn trainingen en wedstrijden.

Dat leren vond ik nooit vermoeiend, dat heb ik tot m'n 65e gedaan. Maar dat turnen, ik word al moe als ik eraan denk.

Oke Ad bedankt. Miste hem, en was even uit bezorgdheid dat ik dit heb geschreven. Maar weet het nu. Ja ik word ook moe ervan toen ik hoorde hoeveel hij moest trainen. Maar hij is er echt goed in (turnen). Dus ben blij dat je me even dit hebt verteld.

Ik heb het inderdaad erg druk de laatste weken, vorige week had ik twee toetsen die al meetelden voor mijn examen. En deze week had ik weer twee toetsen. Maar volgende week vakantie, dus ik hoop wat (zichtbare)vorderingen te maken.
De vermoeidheid slaat toe, truste.

Koen heel veel succes!!!!!!!!!! En even rustig aan volgende week. We horen weer van je.

Groets Mieke en Paul.

Ach Mieke, nieuwsgierig is zo slecht nog niet, hoor. Een veel voorkomend misverstand is dat wetenschappers alles weten over iets. Dat is niet waar, ze willen alles over iets te weten komen. Plat gezegd: ze zijn gewoon nieuwsgierig.

Ach Mieke, nieuwsgierig is zo slecht nog niet, hoor. Een veel voorkomend misverstand is dat wetenschappers alles weten over iets. Dat is niet waar, ze willen alles over iets te weten komen. Plat gezegd: ze zijn gewoon nieuwsgierig.

Die houden we erin!!!! Deze is goed.:p

Ik heb wel eens gehoord dat hoe meer je weet, hoe meer je beseft wat je allemaal niet weet.

En nu lust ik wel wat te drinken. Alleen geen drank in huis...

Ik heb wel eens gehoord dat hoe meer je weet, hoe meer je beseft wat je allemaal niet weet.

Dat klopt ook wel, maar er komt een moment waarop je dat niet zo veel meer kan schelen:D.

Geen flauw idee waar je zo laat nog terecht kan, Henk. Anders zal je toch met mij een kraanwatertje moeten drinken:(.

En nu lust ik wel wat te drinken. Alleen geen drank in huis...

Wil allemaal niet weten wat ik niet weet. Wat ik nu weet vind ik voldoende. :hammer: Mijn hersens beginnen anders te koken.

Ja hier zitten we achter een KBJ, jammer voor je. We wonen een beetje te veel uit elkaar om je iets te brengen.

Morgen, Mieke. Nu even na wat standaard voorbereidingen plat en na een cryptogtammetje hopelijk een aantal uren slapen.

De rust, allen!!

Manus, welkom maar weer.
Heb moeder overste maar even in de rust gezet.

Zullen we nog eentje nemen? Een grote GK?? Neem ik even een KBJ.

Ik was vanmiddag even op de markt bij mijn kaasboertje, ik zag daar Geitenkaas liggen. Zag er wel erg bleek uit, lijkt mij niks.
Heb je wel eens schapenkaas gehad, is heerlijk met een snufje zou er op.

Manus, welkom maar weer.
Heb moeder overste maar even in de rust gezet.

Zullen we nog eentje nemen? Een grote GK?? Neem ik even een KBJ.

Ik was vanmiddag even op de markt bij mijn kaasboertje, ik zag daar Geitenkaas liggen. Zag er wel erg bleek uit, lijkt mij niks.
Heb je wel eens schapenkaas gehad, is heerlijk met een snufje zou er op.

Nee Paul, geen GM meer deze dag...die kaas mot ik ook al niet, neem wel oude kaas op een snee zwartbrood...jammie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back