Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Mieke,

Ja die moeten helaas nog zitten haha, trouwens bent u verjaard? of lijkt het zo?
Over ongeveer een week weer terug naar het ziekenhuis en dan hopen op loopgips :)
Want het hele been in het gips is geen feestje.

Maar hij is ook lekker aan het hobbyn haha, de Zwarte Zee is al een eindje opgeknapt...

561831_154257108104253_2099469205_n.jpg

Ja Paul heb er inderdaad weer een jaar bij. Maar hoop voor je vader dat hij loopgips krijgt. Want verplicht liggen is geen pretje.
De ZZ gaat goed zo te zien.

Heb je nog vakantie?

Dank je wel Paul. Ja helaas dit jaar geen vakantie in Zeeland :sad: We krijgen eind augustus een verbouwing voor de kiezen. Ja we moesten kiezen, of het huis of naar Zeeland Maar hoop echt dat we volgend jaar wel weer naar Zeeland kunnen gaan. Wel even slikken hoor dat we dit jaar Zeeland moeten missen.

Zo, fijn aan het buitenspelen geweest vandaag, nu lekker op het terras.

De Morganclub bracht vandaag een bezoek aan het droogdok, fantastische auto's!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier terug van het mooie zeeland, was wel druk op de grevelingen, volgende keer het veerse meer
de oude Stella heeft het in ieder geval goed gedaan, geen mankementen gehad

Heren, wie heeft er een tekening of schets van hoe het binnenwerk er uit ziet van een elektrische in en uitschuifbare auto antenne?

zoiets:

616x410-http---www.fuenfkommasechs.de-images-stories-Kofferraum_Instandsetzung-Abdichtungen_033.jpg

Harm,
Toen jij de plakletters bestelde
Zo zo, eigenbelang is weer sterker dan de plonklijst?
Moet ik nu van jou maar doen of er niets gebeurd is, zonder enig excuus of een sorry?

Ik hoop dat je snapt dat ik geen enkele reden kan vinden om jou nu nog een antwoord te geven.
Vraag maar aan je vriendje in Goes.

succes met je karakter.
[/opvoed modus uit]

Ik ga van een Delirium Nocturnum genieten. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back