Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
postzegel weer 6 ct duurder???

geen wonder dat geen mens nog wat met tnt post verstuurd

ondertussen kan hier het licht aan, bij wat kleine spetters

Heb ik nog op gevaren, beetje groot (en WIT!)wel. Vroeger kwam ze ongeveer elk jaar minstens een keer in Rotterdam, maar dan werd er een deel van de lading in Antifer gelost aangezien ze anders met moeite door het Kanaal kan. De laatste tijd zijn de bestemmingen wel meer gevarieerd geloof ik.

Dan begrijp je plots waarom de Belgische vloot zoveel groter is dan de Nederlandse op vlak van tonnage...

Jij ook? Als wat?

Ik heb daar eind 2006 een term als 2e WTK gemaakt (beviel me niet, overigens)

We voeren er vanmiddag toevallig langs, en volgens de loods blijft hij nog een maand binnen. Saaie tijd voor de mannen aan boord, ben ik bang....

Groet, Bert

postzegel weer 6 ct duurder???

geen wonder dat geen mens nog wat met tnt post verstuurd

ondertussen kan hier het licht aan, bij wat kleine spetters

Wedden dat de daaropvolgende tegenvallende inkomsten weer worden aangegrepen voor de volgende verhoging? :rolleyes:

Grappige foto trouwens, die ene met dat meisje wat opduikt achter die modelzeilboot.

ja, ja het is goed gelukt!!
ze moeten toch niet veel in en uit elkaar.

ik heb mijn dek nu ook nog eens in een kleurtje groen gezet en dit keer ziet het er wel goed uit!
ook de bovenste draad van mijn reling staat in het zwart.
de "pet" is in het rood gezet nadat ik deze terug heb geschuurd en geplamuurd (deze was niet goed gemaakt) en ja ik weet dat dat niet orgineel is maar ik heb het bij iemand gezien (en nee paul voel u niet aangesproken) en dat was wel heel mooi!!

gr Brecht die morgen nog wat gaat verven en verf halen voor mijn containerschip die eens eindelijk af moet!!!!

Oostende

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Net terug. De hele tijd lekker buiten kunnen zitten, tot er om half tien een paar hele grote druppels gingen vallen.
Toen gelijk maar huiswaarts, maar regen zette niet echt door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back