Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ga ik mezelf maar eens verwennen , licht sigaartje opgestoken en een glaasje port getapt , dit in afwachting van beelden uit Petten die zojuist gestart zijn.
Zeer nieuwsgierig hoe dat vandaag gaat verlopen nu de Brent aan de beurt is.

RVM en :proost:...

hallo
stokjes gezaagd en caravan voor de helft hersteld
koste 5 euro voor een plank hout van 2 meter lang
is ook genoeg mijn gedacht

wat zaagbladen aan gaat hier het zelfde
voor mijn ketting zaag hebben ze geen ketting meer ??? en die ze hebben is zo lang dat ik alles haast moet uit regelen
dus niet versleten maar door de rek niet meer spanbaar
ja meneer de andere zijn te kort en die tussen maat tja die is er niet meer
nu raf zou raf niet zijn en dus opzoek naar een oplossing om de zooi terug te kunnen spannen
heb ik een zaagblad gekocht bij hun want je kan niet anders
en dat heb ik dus in twee gezaagd
het oude heb ik ook in twee gezaagd maar 4 cm langer gelaten
als ik nu de nieuwe (de kop met het lager)en de oude tegen elkaar zet is het dus een blad wat 4 cm langer is
dus eventjes wat las en schuur werk en zie daar een aangepast blad zodat ik de kettingen terug tot versleten toe kan gebruiken
heb het hun laten zien en ze waren er zeker niet tevreden over
en garantie op dat door geslepen blad moest ik ook niet meer verwachten ?????
asols allemaal

gewoon geld klopperij mijn gedacht
gr raf

zo, ik zit al van 12 uur thuis. in de chemie les heb ik mij diep gesneden met glas, mijn vriend Mike is in mijn plaats flauw gevallen LOL

naar de dokter moeten gaan en 2 draadjes gekregen in mijn hand, ik heb ook een zenuw geraakt met het glas dus ik heb geen gevoel meer in mijn wijsvinger :( wel handig als ik iets moet solderen. na middag vrij gekregenen morgen dus je kan me morgen vroeger komen ophalen als je dat wilt. ik heb veel pijn maar daar bijten we wel dooreen.

gr Brecht

hallo Brecht

das dus shit man zo een gevoelloze wijs vinger
hopelijk komt dat terug goed want je kan der wel mee lachen maar probeer maar eens zonder gevoel in je neus te peuteren da ga nie mee vallen mijn gedacht
morgen rond 2 uur in zutendaal zijn dus veel vroeger dan 1.30 kom ik je niet halen
dan de fliers in de bussen gaan steken maar eerst naar jaak de kantine gaan leeg ruimen want hij was het vergeten dat het pool run was
begrijpen wie kan
ik laad de aanhanger reeds in met tafels zodat we die reeds kunnen lossen daar
dan hoef ik zaterdag maar 1 keer te rijden met de tenten en de rest van de tafels
gr raf
stom kieken da ge zijt hahahahaha

stom kieken da ge zijt hahahahaha

Kan ik alleen maar in mee gaan. :p

Kotter ligt met hak op water bij NAP -80
mogelijk wordt het NAP +80

Kotter steekt 280 diep
280 -80-80 is 120

heb je dus 120cm te weinig water.:rolleyes:

Dan moeten de eerste paar rukken wel zeer stevig zijn.

hallo
ach brecht hoe dikwijls ik me reeds gesneden heb is haast niet meer te tellen
dus ik weet hoe het voelt
wondje aan je vinger wil je in je broekzak iets pakken wap zit je juist met het wondje op een sleutel
zo eens een dek aan het los slijden en ik dacht "als ik nu uit schamp zit ik in mijn arm" bij zit was het reeds gebakken en had ik een villetje van een dikke 10 cm in mijn arm
is nog te zien trouwens
maar al doende leer je zeggen ze toch dus je bent een vlijtige student hahahaha

gr raf

Dan moeten de eerste paar rukken wel zeer stevig zijn.

Ja dat gok ik ook Harm , geloof niet dat die 10 Ton meer trekkracht het gaat klaarstomen, gewoon maar afwachten wat er gaat gebeuren, erger me aan die verslaggevers die van toeten nog blazen verstand hebben van wat er nou gebeurd, ze kunnen beter hun mond houden... :rolleyes:

Hou toch op! Als ze WILLEN scheuren ze dat kut bootje desnoods een kilometer over het strand!!!

Aan de bak en dan maar een tukkie doen.

Vanavond om 20:30 uur op Veronica, I Am Legend.

I Am Legend is een remake van The Omega Man uit 1971 met Charlton Heston.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back