Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
rare gasten op die tanker:

full

zouden die niet mogen ankeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha Ad,
Ik denk dat je precies weet wat ik bedoel.
De monteurs van tegenwoordig zijn er niet om de klant te helpen, nee ze zijn er om zoveel mogelijk uren te kunnen schrijven.
Als de klant straks nog een keer gaat zeuren kunnen ze weer een keer langs gaan en schrijven.

soedie arabie lijkt me wel wat: geen vrouwen op de weg in een auto.

Over onderdrukking door het geloof gesproken. bah naar volk.

Syrië ook.

Net de boot naar de winterstalling gevaren, Stevig briesje om de 12km naar de auto terug te vouwfietsen. (zonder versnellingen)
Gelukkig maar een klein buitje op m'n kop gehad.

@weermanreinier: #Stormdepressie: koers net iets noordelijker. Op zich goed nieuws voor NL. Maar aan (zeer) zware windstoten morgenochtend ontkomen we niet

@weermanreinier: Code oranje van #KNMI met windstoten tot 130 km/u terecht, ook al trekt de stormdepressie iets verder langs.

The general synopsis at midday
Atlantic low 993 moving very rapidly northeast, expected German Bight 964 by midday tomorrow. Low Hebrides 965 losing its identity
Issued 27 October 16:25 UTC

thames en dover Southwest 7 to severe gale 9, increasing severe gale 9 to violent storm 11 for a time, perhaps hurricane force 12 later.

Ik zit mijn Paul Simon verzameling maar weer eens af te luisteren. Verveelt niet snel:D.

Met een windje 5 W lijkt er nog weinig loos, maar...morgen kon dat wel eens anders worden hier in het NW , als dat blijkt te kloppen valt er weinig meer te plukken , dat wordt dan zoeken en rapen.

Nog een laatste drankje voor vandaag ? , RVM.

Slaapliedje erbij...tournee FM afgebroken. Bij mede-oprichter John McVie is kanker vastgesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back