Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
tournee FM afgebroken. Bij mede-oprichter John McVie is kanker vastgesteld.

Triest, recensies waren niet slecht.
Er staat nergens vermeld welke vorm van kanker. Dat maakt natuurlijk wel wat uit, maar dat het slecht is voor je conditie voor een zekere periode is buiten kijf.

Triest, recensies waren niet slecht.
Er staat nergens vermeld welke vorm van kanker. Dat maakt natuurlijk wel wat uit, maar dat het slecht is voor je conditie voor een zekere periode is buiten kijf.

Kon ik nog nergens ontdekken Ad, ben wel liefhebber van sommige nummers van die band.

Gerstenat is bijna op , begin erover te denken richting kooi te gaan , moet nog wel even eerst dat geval stormvast te zetten en dan hopen dat ik er zelf niet uit waai...dat klapankertje van mij is niet betrouwbaar..!

moet nog wel even eerst dat geval stormvast te zetten en dan hopen dat ik er zelf niet uit waai...

Net het terrasstel nog even gecontroleerd. Ik geloof dat het wel in orde is.

En ja, kinderbedtijd is ook weer aangebroken, dus ga ik richting cryptogram.

De rust allen!!!

GMA

ZZW 7 bij 14.6°C en 8 mm in de emmer.
~
@maritiemewereld: KNMI: Noordzeedistricten:
Humber, Duitse Bocht: Z tot ZW 11
Doggersbank: W tot NW 10 Dover, Theems: Z tot ZW 10

Meteo Consult@MeteoConsult
Zwaarste windstoten om 7 uur in Kanaalregio en Zuid-Engeland. Daar wordt ook de meeste schade gemeld. Gebied nadert.

BXpMd-4CEAAVloF.png:large

GMA,

weer heel wat pijn stillers nemen, gisteren toch een mooie dag gehad en toch veel volk gezien ondanks het weer. ik heb er wel weer een oorontsteking aan overgehouden en daarom ben ik ook rond 3 uur naar huis gegaan.

om kwart voor vier terug naar de dokter en die zal dan eindelijk mij verlossen van dat martel verband rond mijn hoofd.

en daarna hopelijk wat kunnen bouwen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back