Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen.
Wat irritant zeg, als je gaat nadenken over hoe je de verbinding moet gaan maken tussen romp en dek als je het complete dek afneembaar wilt maken ter hoogte van het berghout.

De hoofdbok zit namelijk verbonden aan de verschansing en dan moet die aan het dek vastkomen en niet aan de romp. . . . . . . .

rustig overigens: Actieve gebruikers op dit moment: 351 (140 leden en 211 gasten)

GMA,
Harm heeft je masker gelekt? Of kan je er gewoon niet van slapen ??

Regen bij een temperatuur van 12°C.
Boodschappendag :sad:
eerst maar een GZK :morning:

Moge.
Al weer in de startblokken, over 20 minuten naar de tram.
Elke keer het zelfde, lig ik in bed en dan realiseer ik me dat ik weer wat vergeten ben. Is gelukkig al weer aangepast (ook op USB stick:D), nu maar hopen dat er nog niet meer was.

Ja Piet er liep net water uit mijn masker.
Ben verder ook helemaal nat, wat een baan is dat zeg schuren.
Bakkie doen en opdrogen, mat knippen en plakken, daarna wel douchen.

morgen allemaal

hier in belgië zijn we er uit hoe we de discriminatie in verband met het paard van sinterklaas gaan oplossen
een wit paard een zwart paard geeft problemen dus zie hier onze oplossing
sfl1.jpg

nu nog eens kijken wat we met die zwarte pieten gaan doen
groetjes raf

Al weer terug van bliksembezoek aan Stadslab. Alles klaar in 45 min, en het was best wel veel. Maar je gaar er steeds meer handigheid in krijgen, dat scheelt een jas. En die tram blijft geweldig, klein half uurtje en je staat middenin de stad.
Eerst alles maar even uitsorteren. Er zitten ook een hoop kleine dingen bij zoals verschansingssteunen.

hier in belgië zijn we er uit hoe we de discriminatie in verband met het paard van sinterklaas gaan oplossen
een wit paard een zwart paard geeft problemen dus zie hier onze oplossing

Die foto is niet in België genomen, zo te zien in Amsterdam, Paleis op de Dam om precies te zijn :-D
Als ze een Zebra gaan gebruiken gaan de dierenactivisten weer piepen.

In België is er wel iemand die op een Zebra rijd, het schijnt niet zonder gevaar te zijn.
Zebra's zijn vrij agressief en ze vinden het niet prettig als er iemand op hun rug zit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Whahaha, nu moet Brecht naar een ander topic (weer een klik extra)

Zo biertijd hier RVM MB :proost: Proost

dadelijk naar de Watersport vereniging,
Grotefoto-6AVTZGGJ.jpg

Een gangboord van 24 mm zou kunnen, dan kan ik het door de bolders vastzetten.
Misschien meteen maar kijken of ik watertanks kan integreren tegen de zij aan.
Eigenlijk moet ik dan eerst de drijftest doen om te wegen hoeveel gewicht er nodig is om op de waterlijn te komen.
Dan moeten er eerst versterkingen in de romp anders knakken de zijkanten naar binnen.
En voordat dat kan, zucht.

Is het al biertijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back