Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je auto een dagje in de zon heeft staan bakken is het anders best handig. Ramen opendoen on de auto even door te laten waaien voor je instapt.

GMA

Lekker uitgeslapen en ontbijt op bed. :D
~
@BuienRadarNL: Eerst autoruit krabben en lokaal mist. Dag begint met zon zon, vanuit het westen meer bewolking, maar nog tot avond droog. Max 9 graden.

Moghú heren,

@Arie , vroege of late vaderdag...? ;).

Geen vorst hier, kwik bleef afgelopen nacht steken op 1,1°C , inmiddels 6,8°C en 2 Bft ZZW, licht bewolkt.
Straks even over de markt kuieren en even naar de buurtsuper.

Nu volgende ronde koffie.

Vannacht is ongeveer 200 kilo van de 1 ton zware ESA satelliet ergens op de Aarde terecht gekomen, ze weten alleen niet waar.
De satelliet was 5 meter lang en deed oa onderzoek naar de zwaartekracht van de Aarde.

hallo,

weer terug van een leuk weekeinde in Dordrecht!
zaterdag heel veel wind en op het holand's diep was niet te vissen (golven van een halve meter) dan maar terug in het centrum van Dordrecht gaan vissen op ons vertrouwd water en daar wist ik er 1tje uit te halen (snoekbaars) daar hebben wij wel niet lang kunnen vissen en veel problemen gehad (we hadden iemand bij die telkens in onze lijnen wist te vissen. en in de electromotor :( ) zondag was het windstil maar regende het te hard (nee we zijn geen watjes maar in de regen vissen in niet leuk!) zondag zijn we dan met een passagiersboot meegevaren en ik mocht ook een stukje!

en dan vandaag tot 10 uur gevist en toen wist ik er 2 uit te gooien en papa 1tje (dit keer wel op het holand's diep)

hopelijk komt Raf vanavond de beamer terug brengen want ik ben benieuwd hoe het geweest is!

gr Brecht

Eindelijk de Shetlanders kunnen traceren en op de gevoelige plaat kunnen vastleggen, heb maar twee foto's en een opname kunnen maken omdat ze in een ('niet toegankelijk') rustgebied liepen.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

en veel problemen gehad (we hadden iemand bij die telkens in onze lijnen wist te vissen. en in de electromotor :( )

Als roofvisgids krijg ik ook weleens "opstappers" aan boord, het door jou genoemde probleem met lijnen en schroeven kan voorkomen worden door voor vertrek naar de visstek duidelijke instructies te geven.
Tja , het varen en vissen in een open boot is niet leuk als het alsmaar regent en flink waait , je kunt een talud slecht volgen en de wind zet je op de kant , alles wordt klef en nat en de aardigheid is er gauw af als het ook nog koud is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back