Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Robbie, gelukkig in zee en niemand een platte pet bekomen :D

Biertijd RVM MB :proost: Proost

Zo de snijbonen molen aanslingeren , rundvlees staat al te pruttelen
Vanavond weer naar het dartpaleis.

""De 2 hectoperms hebben nog nooit zo mooi stil gelopen.""

Nou nou, als hij er zelf maar blij mee is, het is net of ik mijn koffie molen hoor.

Whahaha, inderdaad dat wil jij niet horen !
Gelukkig zijn niet alleen je hectoperms maar ben ook hijzelf weer opgeknapt !
Ik zit ook met smart te wachten dat je weer verder gaat met Mieke's opduwertje !!!
Met één waarschuwing hou jezelf in de gaten wat betreft je gezondheid,
eigenlijk overbodig te melden , want dat doet Mieke wel !

Zo, eerst even de calorieën tot me nemen, en daarna even naar de agenda voor vanavond kijken. Het wordt de laatste keer Oud Beijerland vanavond, daarna weer gewoon naar Maasdam.

we hebben hem ingelicht maar hij had telkens de neiging om zijn hengel naar mij te keren. daarmee.

net gaan varen met de diva en ik ben heel tevreden! de eerste testvaart duwde ie het water recht op het dek. nu staan de "spray rails" er onder en hij vaart enorm snel (sneller dan ik had verwacht) en ze zweeft mooi over het water! filmpje volgt maar dat zal wel morgen zijn omdat het lang duurt.

gr Brecht

Ik ga beginnen met het shoarmavlees te bereiden, op de verpakking staat 97% varkensvlees :confused:
Daarna een nieuwe aflevering van The Walking Dead kijken.

wat lekker is in belgie wafels met chocolade saus.

heb ik meerdere van gegeten toen ik eind oktober in brussel was.

grt timberwolf

En nu ben je nog aan het lijnen zeker?

kwam dit ook nog tegen, iets voor het kabinet in de vulling?

gumbomusic2.jpg

Vannacht is ongeveer 200 kilo van de 1 ton zware ESA satelliet ergens op de Aarde terecht gekomen, ze weten alleen niet waar.
De satelliet was 5 meter lang en deed oa onderzoek naar de zwaartekracht van de Aarde.

De uitkomst van die studie is hoogstwaarschijnlijk: "Ja, de aarde heeft zwaartekracht!":murder:

Vraagje:
In mijn RTR chinese WSP 10 zit een accupack Ni-cd AA 8oomAh 7.2V. Deze is snel uitgeput, waardoor het zenderbereik ook erg terug loopt.
Zou ik dat pack kunnen vervangen door een Li-Ion 1100mAh 7.4V? Dit is mijn reserve accu voor de Tide Breaker die eigenlijk daar niet in past.
Ik twijfel zelf wat omdat er wel een chinees aansturingssetje in zal zitten a la Helgoland. Dus alles gecombineerd.
Wat denken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back