Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge heren, Manus weer last van dikke vingers :D

Doe nog maar een GZK :morning:

Zo maar naar de werf, kijken of ik de buurvrouw niet wakker maak met de CNC machine :D

Was de vorige keer ook al, Manus. Als jij het graden (°) teken typt gaat je bericht over naar een groter lettertype.
Ja, ik weet het Ad, zoek me lam hoe dat kan, het is ontstaan denk ik na de overgang van W8 naar W8.1 ,dat graden symbool is een kopie uit de Arial reeks. Ik zie het ook niet als ik iets schrijf en plaats, alles lijkt dan normaal.

Eerst wat vuurwerk afsteken Piet. Dan kan ze nooit klagen dat ze wakker wordt van de CNC.
Ze zal nu toch wel wakker zijn neem ik aan :D en zoveel herrie maak ik nou ook niet met dat zachte hout verspanen !

Begrijp daar niets van Piet, zie normale letters en niks is vet... :confused:
Ik vind het niet erg hoor Manus, maar het valt inderdaad op , wat Ad schrijft : als jij °C. tikt gaat hij over op grote vette letters en je volgende bericht zijn ze weer normaal !

Ik vind het niet erg hoor Manus, maar het valt inderdaad op , wat Ad schrijft : als jij °C. tikt gaat hij over op grote vette letters en je volgende bericht zijn ze weer normaal !

Ik zal de ASCII code van het graden symbool eens opzoeken en gebruiken, kijken of het dan wel goed gaat, is geloof ik Alt+0176 of Alt+248.

° nu goed ???

° , zal wel vet zijn...

° , dit ook ??

Eerste wel, maar is niet vet, wel een groter lettertype (size 4). Dat kan je zien als je op het A symbooltje drukt rechts boven, dan krijg je het niet opgemaakte bericht met bbcodes.
Tweede keer niets aan de hand.

Eerste wel, maar is niet vet, wel een groter lettertype (size 4). Dat kan je zien als je op het A symbooltje drukt rechts boven, dan krijg je het niet opgemaakte bericht met bbcodes.
Tweede keer niets aan de hand.

Dank, dan springt dus als ik de kopie code uit de Arial tekenset hier plak naar size 4.
Bij de tweede heb ik ook diezelfde kopie code gebruikt en vervolgens tekstopmaak verwijderen gebruikt, bleef dus size 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back