Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi opgelost!!!

Een ballad is wel iets voor de zondag:D. De als solist onderschatte Art Garfunkel:

Ik blijf studio versies prefereren, er bestaat trouwens een life vesie die ook erg goed klinkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank, dan springt dus als ik de kopie code uit de Arial tekenset hier plak naar size 4.
Bij de tweede heb ik ook diezelfde kopie code gebruikt en vervolgens tekstopmaak verwijderen gebruikt, bleef dus size 2.

Hoi Hoi Hoi , één GM voor Manus :proost:

Wat Ad zegt is waar op mijn laptop lukt het ook niet met ALT0176 :nooo:

Mooie berichtgeving (of eigenlijk kop): Shell bouwt geen schepen en het is ook nog eens geen schip.

Als je op je mobiel of zoiets zit te klooien probeer dan geen smileys te gebruiken, je gebruikt dan nooit de goede!!!:(

hoe moet ik dat dan noemen?? een drijfplatform?

en het staat er toch zeker dat shell een drijfplatform maakt

Nee Thijs, er staat duidelijk LAAT bouwen.

Zie het maar als een drijvend platform tbv. de offshore , nauwelijks een schip te noemen...

Shell-bouwt-grootste-schip-ooit-5280d68a90bb2.jpg

Laatst bewerkt:
hoe moet ik dat dan noemen?? een drijfplatform?

en het staat er toch zeker dat shell een drijfplatform maakt

Lezen!!!
Ik zeg dat de kop niet goed is.
Er staat in de tekst dat het meer een platform dan een schip is.
En Shell bouwt ook geen drijfplatform, die pompen olie en gas omhoog (en soms komt dat vanzelf als je een gaatje in de bel prikt).

Beetje rare zondag hier, geen volk op de tribune door omstandigheden, baggerwerken lijken ook gestaakt helaas , dus tijd om die GM van Piet te slachten.
Meteen de keuken in voor de avond maaltijd, spinazie met piepers en draadjes vlees , komkommertje zuur erbij.
Vrees dat ik op één been niet kan lopen dus doe ik er een RVM bij... :proost:.

Vanavond zijn er een aantal interessante programma's te zien op National Geographic Channel, om 20:00 uur Comet of the Century.
Gaat over komeet ISON die nu al met het blote oog te zien is, als er geen bewolking is natuurlijk.
Komeet ISON is vanaf nu met het blote oog te zien - Scientias.nl

Om 21:00 uur American Blackout, gaat over wat er zou gebeuren als de stroom uitvalt door een cyberaanval.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back