Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@BuienRadarNL: Vanavond en vannacht enkele buien. Onweer en hagel is zeer lokaal mogelijk. De min. temp. tussen 7 langs de kust en 3 graden landinwaarts.

Zo te ruiken aan de rozengeur is het noordwesten wind.

Naast de kachel is het warm en de sloeber smaakt perfect.

sloeber.jpg

Nieuwe tv serie in de maak waar een marine schip een prominente rol in heeft, The Last Ship komt uit in 2014.

Laatst bewerkt door een moderator:
@MeteoConsult: In één weekend herfst en winter. Morgen de laatste najaarsdag met soms zon en een bui. Zondag de 1e weerkundige winterdag: bewolkt en droog.

hallo

ziet er een goe filmpke uit maar zo te zien komt er een serie van uit
zal wer usa eerst worden en wij 10 jaar later

gr raf

zal wer usa eerst worden en wij 10 jaar later

Ja dat is meestal het geval, met sommige series lopen we minimaal 1 jaar achter.
Maar als iets morgen in de USA word uitgezonden staat het 10 uur later al op internet, wel zonder ondertiteling maar dat is (voor mij) geen probleem.

Ik kijk tegenwoordig alleen maar series via internet, kun je zelf het tijdstip bepalen en de reclame is er al tussenuit gesneden.

hallo robbie

voor mij ook geen probleem dat engels ergens in een ver verleden 3 jaar over gedaan om een papiertje te halen LOL
maar er is verschil in engels en amerikaans maar dat der buiten gelaten
we zien meer amerikaanse films dan engelse
steve watson , de avengers,miss marple,the saint enz waren engelse series
veel modern spul is amerikaans en das nie hetzelfde

maar dat zo gelaten hopelijk komen ze snel online en kunnen we mee genieten
stargate universe daar zijn ze mee gestopt en zo zijn er nog wel een deel

hopelijk draaien ze hier terug een deel afleveringen van

gr raf

Inderdaad jammer dat ze na seizoen 2 gestopt zijn met Stargate Universe, moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen niet zo goed vond.
Kwam moeizaam op gang en er zat niet zoveel actie en spanning in, tweede seizoen was een stuk beter. Balen dat ze niet verder zijn gegaan.
Stargate SG-1 en Stargate Atlantis heb ik altijd met plezier gevolgd, al vond ik de laatste seizoenen van SG-1 ook niet zo best meer.

Raf je hebt een PBtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back