Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dan hebben we dan weer gehad
accu gaan uit halen en bwam bij achteruit rijden tegen een auto aan geknald
ikke geen schade de andere auto een dikke kras op de flank
gelukkig gaat mij BM nooit meer omhoog want ik heb levenslang gekregen dat ik op -0 blijf staan
en dan die formulieren om in te vullen das ook over na gedacht mijn gedacht
allee ik ben da niet gewoon om die te moeten invullen dat kan natuurlijk ook de reden zijn
gelukkig was de tegenpartij niet zo van oeisje een krasje
we hebben de formulieren goed kunnen in vullen en daarna nog eventjes gepraat
tja ongelukjes zitten in een klein hoekje
gr raf

zo dan hebben we dan weer gehad
accu gaan uit halen en bwam bij achteruit rijden tegen een auto aan geknald
ikke geen schade de andere auto een dikke kras op de flank
gelukkig gaat mij BM nooit meer omhoog want ik heb levenslang gekregen dat ik op -0 blijf staan
en dan die formulieren om in te vullen das ook over na gedacht mijn gedacht
allee ik ben da niet gewoon om die te moeten invullen dat kan natuurlijk ook de reden zijn
gelukkig was de tegenpartij niet zo van oeisje een krasje
we hebben de formulieren goed kunnen in vullen en daarna nog eventjes gepraat
tja ongelukjes zitten in een klein hoekje gr raf

Ook wel eens in een klein gaatje Raf
mvg
Frederik

Mïddag

Weer eens problemen bij de mail van UPC, kan niet inloggen in de mailbox... waardeloos.
De inlogpagina begint eerst met een heel circus van reclame die er doorheen word gedrukt alvorens je kan/mag inloggen, en door die waardeloze reclame loopt de kleine laptop vast omdat er één of ander script in de pagina zit die hij amper kan verwerken.

Gmail heeft gelukkig al die ongein niet en is ook nog eens veel overzichtelijker.

bouw loopt ernstige vertraging op.
Vannacht weer een paar keer wakker door druk heen en weer geloop achter mijn betimmering.
Van WD40 schrikken ze al lang niet meer en brakecleaner schijnt ze ook niet te hinderen.
Dat spoot ik wel eens door een gaatje naar achter de betimmering.
Na het boodschappen doen de cv afgetapt en de radiator op zolder weggehaald.
Stukje bij beetje de messingspijkers uit de houten schrootjes kunnen trekken en de schroten (langste 360cm) verwijderd.
Grondhout weggehaald, isolatie weggehaald.
Tot ik in de hoek terecht kon.
Gelukkig "een nest"
Maar niet goed te bereiken, dus de andere muur ook ontschroot.
Nu is het nest weg, maar de "snelweg" op de houten muurbalk waarop het dak rust maak ik nu toch maar geheel te bereiken.
Straks een bus pur halen en die snelweg "vullen".

Prachtig hoor een huis uit 1865, maar dat "landelijke" is toch net niet alles.

Is dat gedaan door diezelfde club die koste wat kost die bultrug moest hebben?

Volgens mij werd de sectie op de wolf gedaan door twee wetenschappers van Naturalis.
Je vraagt je af wie of welke instantie je nog kan geloven, die één zegt dit en de ander zegt dat, er is geen touw meer aan vast te knopen.

Terwijl de hutspot en hachee heerlijk staat te ruiken kan ik het niet laten af en toe even te proeven , dat gaat helemaal goedkomen , tussendoor draai ik luisterliedjes van Robert Long , wat gaat de tijd toch snel , is alweer 6 jr. geleden overleden.

hallo

ook een robby lon(go)maar dan een Belgische
lekker country maar dan van bij ons

gr raf

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo manus

nee niet belangrijk maar robby heeft wel country music terug op de voor grond gebracht
de dansscholen hebben het er terug druk door gekregen want haast iedereen wil line dansen
dit is de tweede keer dat nummer 2 van xfactor meer doet dan nummer een
zo was nathalia ook nummer 2 in het vorige jaar

eigenlijk is dit de muziek die ik graag hoor
en de metallica versie is gewoon shit
dit liedje is nooit bedoelt om een hardrock versie te zijn
gr raf

Laatst bewerkt door een moderator:
zo weer thuis, vanavond lekker frietjes eten want morgen moet ik nuchter zijn de hele dag en 's avonds mag ik niet eten.

hopelijk verloopt alles goed zodat ik zaterdag en zondag kan mee helpen met de poolrun.

gr Brecht

hallo manus

de dansscholen hebben het er terug druk door gekregen want haast iedereen wil line dansen

eigenlijk is dit de muziek die ik graag hoor

Ik dans de hele dag al in line...en die dansscholen ?? , verleden tijd voor mij raf, dat laat ik graag aan de jeugd van nu , vraag me af wat ze er wijzer van worden...!

hahaha bij ons dansen ze nog tot einde 2014 aan de line en dan allemaal afgedankt
een paar 1000 man de straat op
als je werkt heb je geld maar geen tijd om het uit te geven en ben je op pensieon heb je tijd maar geen geld
ergens is toch de logica zoek mijn gedacht

gr raf

Wat een vreselijk lekker weer! Al heel de middag buiten aan het spelen. :D

Straks aan de bruine bonen, gebakken piepers en een gehaktbal.

Zonnetje staat in de kamer en het is 23° binnen, dus maar ff wachten met de houtkachel.

Wijntje aan het inkabbelen.

Straks aan de bruine bonen, gebakken piepers en een gehaktbal.

Wijntje aan het inkabbelen.

Net de hutspot met hachee burgemeester gemaakt , toetje kersen in port en vanillevla moet maar even wachten , boordevol ,even laten zakken dus.

Straks weer volle bak hier met AZ supporters... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back