Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is het niet Ad,
deze koppeling zat er bij dus het moet gaan, en als het met seconden lijm houd... waarom dan niet? Raf heeft al een pb'tje gestuurd. morgen eens kijken want ik had nog een stukje wat ik van raf had mee gekregen en dat houdt wel (dezelfde diameter van as als in de S202) en anders een gewone koppeling maar die maakt weer veel lawaai!

morgen om 9.15 in het ziekenhuis te Maastricht....

gr Brecht

Wat ik minder grappig vind is dat de PVV heeft aangekondigd ook aanwezig te zijn, ik krijg daar hele nare gevoelens bij...
Ja, ik ook... Mijn eten kreeg spontaan de neiging om retour slokdarm te gaan toen ik het hoorde.

Wat ik wel zie is dat Hobbyking sponsor is geworden, of in ieder gaval adverteert. Ik weet iet of de NL sponsoren daar blij mee zullen zijn.
Dat zijn er een aantal inderdaad niet... Waaronder een voormalig mod van dit forum.

dat is het niet Ad,
deze koppeling zat er bij dus het moet gaan, en als het met seconden lijm houd... waarom dan niet? Raf heeft al een pb'tje gestuurd. morgen eens kijken want ik had nog een stukje wat ik van raf had mee gekregen en dat houdt wel (dezelfde diameter van as als in de S202) en anders een gewone koppeling maar die maakt weer veel lawaai!
Een koppeling zit aan de as vast. Vaak is de as vet, en dan houdt CA-lijm niet (goed). Zul je altijd zien: je model midden op het water, je geeft gas en... een boel lawaai maar geen voortstuwing. Uit ervaring weet ik dat het water in oktober best wel koud is, Brecht... En dat wordt alleen maar erger, zo ongeveer tot juni. Beter een andere oplossing kiezen, want dit is prutswerk.

morgen om 9.15 in het ziekenhuis te Maastricht....
Hoe dan ook: sterkte daar!

Het gekke is dat de advertentie nu weer weg is. Maar dat zal wel aan een bepaald roulatie schema liggen, er zijn de laatste tijd wel wat adverteerders bijgekomen.

mogge

brrr_65333967.gif

trui aan, langebroek aan en dan ontbijten. . .

Wat een achterlijk gedoe zeg.
Ze gaan economischvluchtelingen ver voor lampedoesa al van zee halen.
Met andere woorden KOM VOORAL TOCH MAAR DE ZEE OP, we redden jullie wel.

Verkeerd voorbeeld vind ik.
Nu denken ze helemaal niet meer aan de kans dat ze wel eens niet aan de overkant zouden kunnen komen en daarom maar niet kiezen om naar de landen te gaan waar ze hun handen kunnen ophouden, huizen, werk en eten krijgen.

Net als de hedendaagse ultra pampers, je voelt het niet meer als je in je broek pist: heb je toch ook geen aanleiding om te stoppen met in je broek pissen?

sterkte vandaag Brecht

morgen allemaal

tja het uitlijnen van een motor blijft steeds maar een moeilijke opgave zo te zien
en ze is makkelijker dan je denk
sluit de motor via een ampere meter aan op een accu (3 volt is voldoende)en laat hem draaien terwijl je hem vast zet
de stand met het laagste verbruik is de juiste stand voor de motor
dan zijn as en motor gelijk uitgelijnd
ik zet de motor steeds vast met TEC7 waar ik voor de uitlijning halve wasspelden onder schuif tot hij het minste verbruikt
staat hij op eens tukje rubber wat geluid dempend werkt en je krijgt hem nog steeds los als het later eens moest zijn

gr raf

Moge. Nog maar even wat aanklooien voordat ik over krap een uurtje op Maasstad safari ga. Het zal me benieuwen, de betreffende arts heeft een reputatie hoog te houden voor wat betreft uitlopen:(. Voor de rest een aardige vent waar ik goed mee kan opschieten.
Ik weet nu al dat ie gaat morren, want het is een dubbelafspraak (uitslag darmonderzoek + diabetes controle) en daar heeft ie een bloedhekel aan. Dan wil ik hem wel eens zieken door te zeggen hoe hij met een inkomen dat twee keer zo hoog is als van een hard werkende universiteitsmedewerker anders zou kunnen verwachten:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back