Wat ik wel zie is dat Hobbyking sponsor is geworden
toe maar. zal die wel een goed bod gedaan hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik wel zie is dat Hobbyking sponsor is geworden
morgen om 9.15 in het ziekenhuis te Maastricht....
anders een gewone koppeling maar die maakt weer veel lawaai!
een normale koppeling maakt toch altijd meer lawaai dan een rubberen....
Ja, ik ook... Mijn eten kreeg spontaan de neiging om retour slokdarm te gaan toen ik het hoorde.Wat ik minder grappig vind is dat de PVV heeft aangekondigd ook aanwezig te zijn, ik krijg daar hele nare gevoelens bij...
Dat zijn er een aantal inderdaad niet... Waaronder een voormalig mod van dit forum.Wat ik wel zie is dat Hobbyking sponsor is geworden, of in ieder gaval adverteert. Ik weet iet of de NL sponsoren daar blij mee zullen zijn.
Een koppeling zit aan de as vast. Vaak is de as vet, en dan houdt CA-lijm niet (goed). Zul je altijd zien: je model midden op het water, je geeft gas en... een boel lawaai maar geen voortstuwing. Uit ervaring weet ik dat het water in oktober best wel koud is, Brecht... En dat wordt alleen maar erger, zo ongeveer tot juni. Beter een andere oplossing kiezen, want dit is prutswerk.dat is het niet Ad,
deze koppeling zat er bij dus het moet gaan, en als het met seconden lijm houd... waarom dan niet? Raf heeft al een pb'tje gestuurd. morgen eens kijken want ik had nog een stukje wat ik van raf had mee gekregen en dat houdt wel (dezelfde diameter van as als in de S202) en anders een gewone koppeling maar die maakt weer veel lawaai!
Hoe dan ook: sterkte daar!morgen om 9.15 in het ziekenhuis te Maastricht....