ik ben benieuwd Piet!
hoezo Henk? doe ik toch??
Raf is juist nog langs geweest en heeft me weer heul goed geholpen! ik was al aan het twijfelen om de Dremel in de Diva te zetten en hem toch passend te maken zodat de fout die in het pakket zat niet meer te zien is (boot is 2mm te lang) dus heb ik raad aan Raf gevraagd en die deed het dus even voor, Dremmel er in en het achterste spant er uit gehaald. dan de dwarsspanten ook ingekort en op maat gemaakt zodat ie er terug mooi in kan zoals het hoort.
(nu sluit het dek ook beter aan)
ik ben nu heel blij dat dit gebeurt is, nu moet straks de slechte polyester nog van de boot want die wil maar niet harden
dan nu een meningsvraag:
Raf heeft me een goede tip gegeven om led's in de bodem van de boot te plakken.
dus ben ik beginnen experimenteren om RGB led's te kunnen gebruiken. eerst wilde ik de led's zelf er uit halen en die in de bodem steken maar dat werkt niet. omdat RGB ook op 7.5 volt kan werken sluit ik die nadien gewoon aan op de hoofdbatt. dan wou ik testen of ze wel werken in het water... en dat blijkt ook zo te zijn (ja zonder de bedekking die er over zit) om dit te bewijzen heb ik ze 10 min in een waterbad laten branden:
(ze branden nu op 6 volt)
maar dan nu de echte vraag; zou ik ze proberen door de bodem te laten schijnen of gewoon onder de boot plakken?
(maar dan wel langer en mooi vlak tegen de romp)
oo ja, de nieuwe as met schroef zit er ook al in
(26mm SPEED schroef

)
gr Brecht en hopelijk jullie mening.