Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Showbizz nieuws@headlinesshow
Trijntje Oosterhuis haalt oproep voor Giro 555 weg: Trijntje Oosterhuis heeft haar oproep van Facebook gehaald... http://bit.ly/1ddieHC

SintNicolaas@SintNicolaas
Kijk eens aan. De Filipijnse kindertjes zijn dolblij met de eerste zending van mevrouw Oosterhuis.

BZbNKjPCUAAIESl.jpg:large

Moghú heren,

Dacht even tussen de buien door wat boodschapjes te halen maar kwam net als oom Harry in badpak weer thuis, kwam er onderweg ook nog een klojo in auto langs stuiven door een plas water , ik heb hem natuurlijk het allerbeste toegewenst.
Nou eerst maar verse koffie en wat huishoudelijke klusjes gaan doen , heb ik echt zin in...:(.
Vanavond volle bak hier , dat wordt gezellig denk ik...de avondpot geeft raasdonders met piccalilly en uitgebakken spek...:p...

Nederland is dacht ik het enige land dat twee dagen nodig heeft om iets te vieren.

Niet het enige, maar het is niet algemeen inderdaad. Maar dat wordt in andere landen weer gecompenseerd door meer nationale feestdagen.

Keerzijde van de medaille??

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Tesla was 100+ jaar geleden aan het experimenteren met draadloze stroom.

Was meer onderdeel van zijn later verworpen ether theorie. Hij heeft in zijn latere jaren wel meer "rare" theorieën gehad: aardbevingsmachine en anti zwaartekracht. Neemt niet weg dat het een geniale man was!!!

Mijn tandenborstel laadt ook draadloos op, kwestie van magnetische velden toch? Een trafo werkt ook draadloos:D.

Kent iemand hier een schip genaamd "Fabian" , hoorde een radio oproep met verzoek om een spanten tekening...

CORRECTIE, het betreft de Tabian , ééntje van 5 zusterschepen waarvan alle namen met een T beginnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back