Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
smnnieuws0462tabian1si1.jpg

Dit lijkt me het juiste schip te zijn Harm , later vandaag word ik gebeld door de man die de spanten tekening van 1 van die zusterschepen zoekt , dat zal niet makkelijk worden vrees ik.

Krijg net de veranderde tarieven van de bank binnen
dit jaar per kwartaal €6.15
2014 per maand €2.20 = dus €6.60
=== 7.5% duurder.

De bonussen moeten ergens van betaald worden zie je maar weer.
Want jan met de pet achter de balie zal geen 7,5% loonsverhoging krijgen.
Dat stinkvolk dat de crisis heeft veroorzaakt, doet er echt niets aan om dat op te lossen.
graai graai graai

Rabobank toevallig? Wat me opvalt is dat ze bij de oude tarieven per kwartaal neerzetten, en de nieuwe per maand, zodat je eerst moet rekenen om te zien hoeveel meer je betaalt.

zo twee stekkers gehaald en nu kan ik de aanhanger en caravan stekkers gaan vervangen
dat verloop stuk werkt voor geen meter en geeft alleen maar ellende
hopelijk is dit voorbij als ik nu de nieuwe stekkers monteer
en hopen dat ze in de garage de juiste aan sluitingen hebben gemaakt mijn gedacht
gr raf

Manus, ik heb geen archieven van de NDSM

Snap ik Harm , die man zoekt ook overal , voorlopig zonder resultaat.

Ga vroeg aan tafel, spek ligt te wachten op uitbakken en de verse raasdonders zijn bijna gaar , dat moet voor vanavond toch maximaal resultaat opleveren ... :p

die man zoekt ook overal

Ja, dus foto's op Maritiem Digitaal zullen ook wel bekend zijn.
Misschien bij het Scheepvaart Museum informeren waar de archieven van de NDSM heen zijn gegaan. Voor de RDM in Rotterdam is dat nogal verspreid tussen diverse instanties, maar die is op een vreemde manier aan z'n eind gekomen. Misschien is het bij de NDSM wat ordentelijker verlopen.

Ja, dus foto's op Maritiem Digitaal zullen ook wel bekend zijn.
Misschien bij het Scheepvaart Museum informeren waar de archieven van de NDSM heen zijn gegaan. Voor de RDM in Rotterdam is dat nogal verspreid tussen diverse instanties, maar die is op een vreemde manier aan z'n eind gekomen. Misschien is het bij de NDSM wat ordentelijker verlopen.

Zal de reacties van jullie doorgeven als die man mij belt , foto's zijn geen probleem , tekeningen is een ander chapiter...

Ga meteen een poosje afsluiten en een hapje doen , laterszzz....

zo, dakje van de Diva staat in de grondverf.

straks nog even de romp afschuren en dan eens gaan schooieren bij Raf of ik zijn airbrush mag gebruiken!

nog tot 12 feb. en dan heb ik mijn eigen airbrush (hoop ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back