Doe ik Jan , heb eerst gekeken of die niet los in bed lag..pas maar op voor je rug zolang op je bed![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doe ik Jan , heb eerst gekeken of die niet los in bed lag..pas maar op voor je rug zolang op je bed![]()
te druk met andere zaken kan natuurlijk.
nog van harte
geen kabouters met hamers in het hoofd?
Het gaat me opbreken dat ik al weer zolang niet meer actief ben in m'n vakgebied. Ik was uitgegaan van regelgeving en normen van pakweg 8 jaar geleden.
hallo robby
goeie film ik had hem reeds een paar jaar geleden gezien
zit weer op een shit nl toetsenbord en jullie letters staan verkeerd LOL
het lijk nu dat er terug een nieuwe uitgave van die film maar ??? ik vind het verschil niet
dus de oude eventjes terug opduiken om te vergelijken
in het Engels heet dat een prequel maar voor dat woord is niet echt een Nederlandse vertaling.
't lijkt de middellandse zee wel met dat blauwe water...op de achtergrond een windmolenpark.
![]()
Dat noemden ze 20 jaar geleden HORIZON vervuiling.........
Nu ben ik benieuwd wat dat aan energie gekost heeft, en nog kost om dit draaiende te houden?
Gelukkig heb ik die drang of behoefte niet, 't heeft lang genoeg geduurd maar ik had het ook niet willen missen.
voor de rest is de logeer kamer op orde en het bed geinstalleerd
Nou Jan , ik noem dat nog steeds horizon vervuilend en in de polders is het nog erger.
Het specifieke breukonderzoek is dus afgestoten,
Niet in 1 woord, maar dat geldt wel voor meerdere dingen. "Voorafgaande geschiedenis" is denk ik zo'n beetje de vertaling.
Tja, als er niks meer breekt....![]()