Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
851u.jpg

van een technische aan gelegde blonde

op de verpakking stond "in een oven op 120° zetten"

gr raf

Schoolreglement:

1. Gij zult niet te laat komen (kom liever helemaal niet)
2. Gij zult niet spieken (Je kunt beter openlijk overleggen)
3. Gij zult geen propjes gooien(Schooltassen hebben meer effect)
4. Gij zult in de klas niet praten(Schreeuwen trekt meer aandacht)
5. Gij zult geen afval op het plein gooien (Gooi het in school, daar is plek zat!)
6. Gij zult in de gangen niet glijden(schaatsen is leuker)
7. Gij zult niet op de verwarming zitten (Doe het toch, beter je kont verbranden dan een blikken reet van die snertstoelen)
8. Gij zult op het schoolplein niet roken (Doe het in school, daar valt de lucht toch niet op
9. Gij zult in de pauzes niet vervelend zijn (Onder de les is toch veel leuker!?!
10. Gij zult het leven van de leraar niet zuur maken (Dat doet z'n vrouw wel)

Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"
en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!!!!!!

twee domme blondjes gingen naar de restaurant... opeens zij de ene domme blondje: ik heb zwangerschaptest gedaan... dan zegt het andere domme blondje: en waren de vragen moeilijk?

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in éénn klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Een - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan uw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil u die mop nog altijd vertellen ?
" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt, "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."

gr Brecht

brecht morgen 10.00 uur hier als het kan
de vrouwen hebben weer wat bedacht namiddag
ik zal al een deel van de kerst versiering naar boven proberen te zetten tegen dan

gr raf

ja oei, mijn nonkel komt om half 11 naar hier en dan komt ie hier effe want ik moet hem helpen met de diva.

ik dacht om half drie te komen maar dan zal ik toch nog moeten wachten tot na de examens

ha dan moet je maar wachten
de frees gaat toch nergens heen mijn gedacht

gr raf en ik kende hem al maar hij blijft goe

GMA,
Een verse pot koffie op de bar, en even de scharnieren van de kroegdeur ge-smeert en gesteld lopen nu weer soepel om binnen te komen.
Knap fris buiten 6°C. en bewolkt, binnen 22°C.
Nu eerst een GZK :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back