Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst stond er een meisje van een jaar of 17 voor me in de rij van de Albert Hein, ze was aan het "What's-apen" en ik keek over haar schouder mee.
Ze kreeg een gekke foto van iemand waarop ze de volgende reactie gaf 'HAHA, ik moest heel hard lachen in de rij bij AH en iedereen keek me heel raar aan'
:nooo: Leugenaar, ze gaf geen krimp om die foto.

Ja, maar dat is natuurlijk niet interessant, om te zeggen dat de foto je niets deed. :rolleyes:

Dat is het gevaar van die sociale media, veel mensen leiden een dubbelleven, of zeggen maar wat om een interessant bericht het net op te sturen.

mogge

dat word autoruitkrabben:(

Jippie, mijn grote hobby. Dus niet... :(

Möge

Dat is het gevaar van die sociale media, veel mensen leiden een dubbelleven, of zeggen maar wat om een interessant bericht het net op te sturen.

Ja, interessant doen en vooral interessant willen zijn, men wil vandaag de dag "geliked" worden en moeten zoveel mogelijk "vrienden/volgelingen" om zich 'belangrijk'/interessant te voelen.
Laatst was er één of ander onderzoek waaruit naar voren kwam dat erg veel mensen op social media vreselijk ongelukkig zijn.

Judith Osborn (47) - Hiep hiep | WTF.nl
47 :?: Ik dacht dat ze veeeeeeeel ouder was.

Tijd om me klaar te stomen voor een nieuwe dag.

morgen allemaal

vandaag de slee en rendier naar omlaag halen van de zolder
het is maar 1 rendier spijtig genoeg
het probleem was dat die beesten verschrikkelijk duur waren
dus de bedoeling was
het ene jaar de slede en 1 beest en dan elk jaar er eentje bij kopen tot we der 6 hadden
het volgende jaar alleen nog een slee en geen rendieren meer te verkrijgen
dus moet het beestje alleen die slede trekken tot we der nog eens 5 andere vinden

gr raf die de lichtjes gaan na kijken want der gaan der weer kapot zijn

Brand in 020 is inderdaad waar ik dacht dat het was bij al die """autogarages""".
Ik ben er heel wat langs gereden vanaf het park naar de nieuwe vopak

Moghú heren,

Niks zon aan de horizon , grijze boel hier , 1.3 °C , 0 Bft behoudens een zuchtje uit ZZO.

@Piet, meteen een fikse kopstoot geven , wil wel eens helpen...;)..

Nu aan de koffie.

mogge

dat word autoruitkrabben:(

Nergens last van gehad, het was allemaal vloeibaar ijs (meestal gewoon dauw genoemd) op de ruit. één keer met de wissers er overheen en klaar.

...en vervolgens achteraan gesloten in de rij van sukkels die vanwege laagstaand zonnetje + hint van mistvlarden in paniek collectief stil zijn gaan staan op de weg... Het lijkt wel alsof er tegenwoordig niemand meer even kan nadenken en gewoon een zonnebril er bij kan pakken, of de zonneklep naar beneden doen... :(

@Ad, nee hoor alle pijlen zitten in het doosje, ik denk dat het komt omdat ik te veel gedronken heb gisterenavond, of het bier was niet goed :D

Ook hier vorstelijk mogen krabben, maar wel met een heerlijk zonnetje.
Helaas lijkt het dicht te trekken.
Bakkie doen en eens kijken of mijn 5 zeilen een beetje opdrogen.
De vloer is in ieder geval niet meer nat, dus druipen doen ze niet meer.

Je moet ook nog voor je gaat slapen een halve liter water drinken, hoe lastig of hoe goor het ook is.
Scheelt een hoop haarpijn de andere dag.

Ja, daar heb ik dan absoluut geen trek in op zo'n moment :rolleyes:

Whaha Piet , er kunnen zomaar een paar scheve biertjes tussen zitten , meestal na de laatste zes... ;)....

Helemaal juist :yes:

Nu nog maar een Senseo :morning: scheelt ook weer met nadorst !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back