Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat best ,was vrijdag kapot en ben om half vier weggegaan,deze week vrij ,ivm nieuwe keuken....wat een @$#@#$% zooi. Maar t gaat er op lijken nu.

Morgen mn water weer laten controleren,nog niet 100 %.........

Je moet ze natuurlijk niet te veel verwennen!
Mijn vrouw heeft pas 3 jaar geleden een nieuw afwasteiltje en afwas borsteltje gekregen, en daar moet ze het nog 2 jaar mee doen :wink: :D

Nog een RVM , zelf hoef ik niet meer hier gaat het lampje uit!

Fijne avond nog allemaal!!

Hond uitgeperst en inmiddels aan m'n tweede wijntje!
~
@erikmouthaanRTL: Weet je nog die container vol radioactief materiaal die gejat was in Mexico? Teruggevonden. Maar dan leeg... hmm..... o jee.

GMA,
Buiten 4°C. half bewolkt en nog weinig wind !
Binnen 22°C. en verse koffie op de bar dus eerst maar een GZK :morning:

Boodschappendag :sad:

GMA

ZW 5 bij 6.6°C
~
@BuienRadarNL: Vandaag zware storm langs de kust, code oranje voor (zeer) zware windstoten. Vanmiddag regen, later mog. winterse bui Weersverwachting voor vandaag en morgen - Buienradar.nl

@edaldus: De wind ruimt naar het westen en neemt vanmiddag toe tot hard, kracht 7 en langs de kust tot storm, windkracht 8 of 9. #Rijnmondgebied

Er bestaat vanmiddag kans op zware tot zeer zware windstoten tussen 75 en 110 km/u. Met de zwaarste windstoten langs de kust. #Rijnmond

Het hoogtepunt van de wind wordt in de 2de helft van de middag verwacht, waarschijnlijk rond 17 uur wanneer een koufront passeert. #regio

@erikmouthaanRTL: Gestolen nucleair materiaal Mexico TOCH WEL teruggevonden, geen risico voor bevolking, zegt Mexicaanse overheid.

@maritiemewereld: KNMI: Texel, Harlingen, Rottum, Delfzijl: ZW 10 Vlissingen, Hoek van Holland, IJmuiden, IJsselmeer, Marken: ZW 9 Zierikzee: ZW 8

@maritiemewereld: KNMI: Duitse Bocht, Vissersbank, Fladengronden: NW 11 Vikingbank: NW 10 Humber, Doggersbank: ZW 10 Dover, Theems: ZW 9

@maritiemewereld: KNMI: Vanaf halverwege de ochtend in het kustgebied zware windstoten mogelijk van 75 tot 100 km/u. Meer via KNMI - Waarschuwingen Nederland #KNMI

Möge

Vandaag de laatste puntjes op de i zetten voor vanavond.
Snel de boodschappen in huis halen voordat de drukte op gang komt.

Moge. Stilte voor de storm denk in.
Nou laat maar komen, ik hoef de deur niet uit geloof ik.

Mijn vrouw heeft pas 3 jaar geleden een nieuw afwasteiltje en afwas borsteltje gekregen, en daar moet ze het nog 2 jaar mee doen :wink: :D

Doen wij al 35 jaar mee.
Kan je nagaan hoeveel je bespaart met een vaatwasser.:D

De dieven die er in Mexico vandoor waren gegaan met een lading extreem gevaarlijk radioactief afval, hebben de inhoud op een lege parkeerplaats achter gelaten. Door de Mexicaanse politie was groot alarm geslagen, omdat de inhoud van de container dodelijk materiaal bevat.

hier bij ons zou dus de lading wel terug gevonden zijn

gr raf

Moghú heren,

7.1 °C , 5 Bft ZZW , bewolkt en voorlopig nog een bries , zo te horen en zien krijgen we nog het eea. later vandaag in het NW.
Hoef de deur niet uit vandaag en alles staat stormvast.

Americo kan beter een snipperdag nemen vandaag en Klaas is dan ridder zonder paard.

Tweede ronde koffie in aantocht.

Helga van Leur@helgavanleur
Dag Sinterklaasje, dag, dag, dag....

BatXt0GCYAA9nIy.jpg:large

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back