Het Schipperscafe deel 6

Knap hoor Bert en zoals jeg zelf al opmerkt; je wordt steeds handiger! Lekker doorfröbelen zo. Gr. Klaas.

Bedankt ik denk dat ik een aparte stroombron maak voor de radar en verlichting zulke modules zag ik op de website van de modelbouwwinkel

Deze kwam ik zojuist elders op het www tegen en vond hem wel aardig :p.

"Ben je het even zat om modelboten te bouwen? Neem een pauze en bouw er zo eentje".

5n8KYfDDcjqjoO8MwwBVEhRSW0qYNLigwmQCpu9Ts8SULV7rEHTsifF9AWhYbLwbmSG-qfJRiD9abWQf082rlPoRsrK7E-43ZfV2BShWLdA71KymPqwUV0c-SA8_n__cNQb5XDFP7vy_x2do9YqN4lIrbklROtSbEMiDVOlJCNpxV4VaiIIDjtu1c6MpEaV_Yb7tXbpT31YqxnQN2I0lkUj0J6c41VNYgaRgMC2NWxWKn-tPZJ_NwBkBJgwyGBO-hJDIxC-FoabmvXXmMn8QZ86eud_z6JUAWhZObtol1qd_ZLzROvHjnIqDg32S-yWKXaBwCG7_Yuf1t4FHmCPVpmLhQ0Aq6-nkBOZyi9AbQdzpEeKAP4Tg-6aSAwuBT10fIV0PJkd6aQoaMfjXRQO4iz8XgGlPRi7XwO_wpV97R4vxvS6E74MRAgiBiBaNTlFN9Tq_Gl8CHb1OILieHnrq0up0NJ0DUAZcefCBpptkGALKasn55OrMXeuhls4PTBFYCM_G7uYQ8emkA5Z3Mg5s8JdhcqkkAFJCX3aSACA9z8owyg1gwybI3gIN15RTrOGj0CvTEMZ3NztlE3hrOWhkiy1sMpVwHvbBfCkXpOZg3uWwACrK_tsszt29HhAYPDJN_nSMADAaTKsvg9YwOzOUerXpLSnBizrEX5rnCyiR2RdqxtcG5n_hGfM5nA6t9A=w497-h496-no

Groet, Bert

Leuk Bert! Iets voor mijn zwager, die een buitenhuis heeft. Gr. Klaas.

Ik wist niet dat er zulke kleine waren klaas ik zal het in gedachten houden.

Ik at zelf eigenlijk aan heel beunhazerig 4 aa batterijen te gebruiken zoals ik zag werken een hoop gloeilampjes met 6 volt dus dat is een hapklare stroom.

Ik moet trouwens ook nog een esc bestellen anders komt er nooit vaart in haha.

Als het lukt ga ik vanmiddag eens een belletje plegen naar muco.

Jammer genoeg heb ik geen eekhoorns aan boord anders had ik graag dat tafeltje gemaakt haha.

Ik zit nog wel met 1 vraag die radar wel of niet een betje vet erbij?

Er zit wel een koperen of messing busje in maar of dat genoeg is weet ik niet zeker

Dat het (Nederlandse) Modelbouwforum ook aan de andere kant van de wereld gelezen, gevolgd of tenminste de plaatjes bekeken worden bleek uit onderstaande berichtje wat ik vanmorgen bij toeval op FB tegenkwam en waarvan ik de foto's direct herkende :).
De bewuste persoon blijkt in Hongkong te wonen en had een vraagje over de gasregeling die ik een paar jaar geleden in mijn Victoria (bouwverslag) toegepast heb.

EUqriW2XjyuBEVBF9CE7spJuSrW-XGzHEiLsPA7a-IkGyffasBQFXH9FGFP3JTf0gx1UnvstX1unC23-apfqmCUwTKjXBEtJWSyL4NVh1E9mpkQsYUctLRDSkWnKD2KxD8kIrVHEJt2EUHu5KYdnZ-oGfGlYRQfiqZ8lrxqDbETduKUDgSs2YB-nm1rw5C6OdiNqZlpSX9GDXN_I7Q8oRtr9h00Y9gRDpBSmAFs-VfT3ld7rU_crPBNuqhbhr-aUCyfs-EtSeisuZ9sDA6Fpf8QyO0Dw8XqNk794OOJ0gtPkvD1XFQP1rxc02PM5sg3yxWwOuNJL_qIOYfErt7w3D0Rx4E3tNEUPoj8AjRvUeYbjFBsfubM4TW8bXByhd29iuJ3RS2c2R4ILVjRoVrDq-T8eLvhYWF0mHPC7Jbp6T35X1UD83c2tXffiDyhd-S5dbepe40KkAm7wr_7ZcFMNCDZJjiQN5YPEBE8Xh-OAFtrwHswY9FzlYYKmdiZ7kNRuzmcOj94Eb1ATWG-f6sQVqY2WJcjx86_TRxfJnHUlkbVC-hQeHTD3GoFszzIdQoXHZEpwsgPPvByQ90-1hRJb1uXNcioSloNJgu_WgUKp958pVScgWQhxAe8BNqodxj4Tsu3NUSe4iKv7wrKhDAtDt4FyQ7YkOVqh0gosRrhoBu8vKr0wr3e3AbyeH4vrSA=w489-h690-no

.
Ik zit nog wel met 1 vraag die radar wel of niet een betje vet erbij?
Er zit wel een koperen of messing busje in maar of dat genoeg is weet ik niet zeker
Bert, doe maar een beetje vettigheid aan je radarasje. Kijk maar of je nog uierzalf hebt. En anders ligt er wel wat aan boord. Succes! Gr. Klaas

Hehe genoeg vettigheid om mee te werken haha.
Ik heb nog een beetje wit lithium vet van mn rc autos dat valt niet zo op als ik de radar wit verf haha.

Er is nu een victoria op marktplaats voor 999 euro is een mooi model maar een beetje imgewikkeld denk ik zo voor onervaren ik.

Mogge heren,
Zat ff bij ali te kijken voor micro gear motortjes, dat word ook steeds duurder.
En alles in us dollars, en je bestelde spullen komen maar niet af zetten.
Zelfde verhaal bij grandado, wacht al maanden op een b6 oplader.
Moest ik ff kwijt :D
Grt peter

Bert@
Zat te zoeken naar de victoria op marktplaats, maar kon um niet vinden.
Was wel benieuwd naar deze.
Grt peter

Oeps het is de anna niet de victoria foutje ik heb toch even een pbtje gestuurd peter.

Als ik het goed zie is het volgens mij een 2 cillinder en dat is beter dan 1 had ik ergens gelezen.

Tied vliegt Bas, as een schoap deur 't veen. Luister maar naar Dreents liedtien. Gr. Klaas.

Daar kun je wel een legaal Corona-feestje mee bouwen Raf. Maar goed dat de grens dicht is anders had je zo bezoek. Gr. Klaas.

dit zijn degene die nog in NIEUWE in aanbouw zijnde boten moeten gezet worden
de andere (stuk of 30 )zijn daar reeds allemaal van voorzien
probleem zijn de 4 kanaals ontvangers aan het worden
na contact met de fabrikant worden ze nog steeds gemaakt want er is geen verschil tussen de 35 Mhz en de 40 Mhz ontvangers
buiten de software die er in zit
het probleem is dat de leveranciers ze niet meer bestellen
en een volledige batche bij corona zelf bestellen is een beetje over kill zelfs voor mij

ik heb norbert er over gesproken (pre corona tijd)en hij zou kijken of we een deal konden maken en alsnog 4 kanaals ontvangers bestellen
en dan de batche opsplitsen
dus ik zit nog te wachten op hoeveel we der ineens moeten kopen

gr raf

Back