Het Schipperscafe deel 6

Hoop dat jullie snel weer wat opknappen en er weer een beetje "klandizie" komt. Nu maar stilletjes hier. Gr. Klaas.

Ziekthuis voelt momenteel als een straf.
Het voelt leeg en hol en bovenal opgesloten.
Heb al toegezegd dat ik aan het eind van de week een poging ga ondernemen.
Dan heb je even weer wat anders aan de kop.

Zachtjesaan beginnen in het oude jaar en dan steeds een beetje beter! Hier wat hoesten en proesten, maar verder gaat het wel. Kan alleen maar beter zullen we maar denken. Net nog even op pad om wat oliebollen te scoren, maar het voelt met 15 graden ongewoon warm. Prettige jaarwisseling allemaal. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
seffens eens naar de wintermarkt kijken op het marktplein en wie weet de rolschaatsen aantrekken :)
ijspiste is in de diepvries gestoken dit jaar wegens te hoge energie kost, is rolschaatsbaan geworden.......
een goede gezondheid alvast aan iedereen :beer:

Dat is mijn ervaring ook Fokko! Als we vroeger toen ik in de continu zat met de feestdagen moesten werken maakten we er het beste van. Op oudejaarsavond kwam de nachtdienst een uur eerder op en was de middagdienst voor middernacht thuis. Maar dat was nog in de vorige eeuw. Zou me bijna oud gaan voelen. Zag vanmiddag geen klandizie en heb me maar een Karmeliet gegund. Gr. Klaas

Dat geeft de burger weer moed Peter! Succes ermee. Wordt wel wat toch? Gr. Klaas.

Denk het wel klaas, maar hoop gefrunnik om de juiste hoogte en kanteling te bepalen.
Grt peter

kom een praatje maken aan de MMI stand het is de enige stand met een roze duikboot met oogjes

gr raf

Denk je dat je alles wel zowat hebt meegemaakt, duikt er gisteren opeens corona op in de gelederen. Samen met vrouw en 100+ Moedertje in het schuitje. Lijkt een milde vorm, dus weinig te klagen. Minder was dat mijn jongste broer met zijn gezin onderweg was naar Moeder. Gelukkig konden ze uitwijken naar mijn broer in Zeeland. Positief is dat we, met een beetje geluk, na een week weer verder kunnen. Gr. Klaas.

jakkes, die besmettingen komen toch steeds op de meest ongelukkige momenten.
Hopelijk blijven jullie enkel een beetje verkouden en blijven de ergere symptomen ver weg.
snel beterschap

Iedereen bedankt! Gaat wel weer lukken. En gelukkig voldoende proviand "aan boord". Gr. Klaas.

Back