Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je globaal een datum weet, dan daarmee in de zoekfunctie zoeken naar woorden of zinnen die gebruikt zijn, of misschien zoeken naar een eigen geplaatste reactie in die topic.
zo de beurs zit er weer op en nu is het wachten om naar goes te gaan.
veel bezoekers gehad en ook de verkopers tevreden .
wat wil een mens nog meer
de pink had een probleem met het over verhitten van de bec
blijkt de diepte roer servo het probleem te zijn
en ja geen vervangende bij wa hadde gedacht
Al de andere boten hebben het meer dan goed gedaan
Nou mijn volgende boot is bekend!
Het word de smit bronco.
Ik kan de lege romp van iemand overnemen voor een mooi prijsje (scheeld een hoop werk )
1 meter lang en 40 breed, kan ik een hoop in kwijt, plannen genoeg.
Idd voor de vervaarlijke tweeling.
Die ene met de dubbele speed 400 heb ik een 3S pakketje samengesteld en de andere ( met jouw setup ) een 4S pakketje.
En nee, geen lipo's van 11.1 of 14.8 V
Ik heb Lifepo4 cellen, ietwat van 3.3 Volt per cel met een dappere 5000 mah.
Heb die cellen even gezien bij bol.com, maar waren zo op. Hans1961 vaart er ook mee. Heb er nog even over gedacht om ze in mijn Bugsier te zetten, maar om ze er steeds uithalen voor het laden is te bewerkelijk. En heb ook geen lader voor die dingen. Voor die paar jaren die ik nog heb te gaan houd ik het maar bij Nimh en loodaccu's. Heb toch ballst nodig. Gr. Klaas.
Klopt, waren toen door een fout 1 cent per stuk .
Dat is uiteraard aangepast , maar ook nog voor een te vriendelijke prijs.
Dus dat liep wel.
Maar die 18650 cellen worden ook al dapperder en goedkoper.
Daarnaast heb ik ook nog een stapeltje nimh pakketten, waar ik van flugel nog een leuke lader voor heb gekregen.
Net de thermostaatkraan in mijn knutselhok/logeerkamer even toegesproken. Pennetje bleef hangen. Kraan maar niet meer dichtdraaien. Zoveel gas zal die relatief kleine radiator ook niet "vragen". Gr. Klaas.
Ik heb voldoende aan een petroleumlamp, geeft genoeg warmte in het nok.
Ben zojuist even ( voor het eerst ) bij fliegerfarm geweest.
Was de enige klant, ook over de hele dag gezien.
Best wel troosteloos.
Weinig bootjesspul, maar met rondsnuffelen tussen de algemene artikelen toch nog wat gevonden.