Aan die rustige tijd moeten we dan maar eens iets gaan doen Menno. Hoe vordert het met de Colombo Express?
En voor Bert. Ook ik vind het jammer dat Harm van het Forum is vertrokken, maar dat is ook deels zijn eigen keuze. Wat er precies heeft gespeeld kan ik niet overzien en zijn ook mijn zaken niet. Probeer met iedereen normaal om te gaan, maar sommige karakters verdragen elkaar nu eenmaal niet. Ik kan ook wel eens narrig reageren. Hangt deels van mijn stemming af. En als iemand me daar dan attent op maakt dan overdenk ik mijn uitlating nog eens, of licht het toe in een PB, waarom ik meen zo te moeten reageren. Maar goed, ieder beleeft het op zijn manier en moet doen wat hij denkt te moeten doen. Het zou toch jammer zijn om ook jou en je kennis op het Forum te moeten missen. Hopelijk kom je toch nog wel varen in Maasdam. En verder wil ik deze voor iedereen pijnlijke gebeurtenis laten rusten. Dit is voor mij niet de plek om daarmee verder te gaan.
En voor Ronny. Voor mij is dit de plek om iets te halen en te brengen, of zo je wilt delen. Alleen halen ligt niet zo in mijn aard. Zal ook deels aan mijn leeftijd liggen en probeer dat beetje kennis dat ik heb over te dragen of te delen. Als dat bruikbaar is dan is een blijk van waardering op zijn plaats en geef je ook iets terug toch? Gr. Klaas.