Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
of brave instaleren![]()
Waarom moeten wij aanpassingen maken, als het systeembeheer fouten maakt?of brave instaleren![]()
Beste mensen,
Ik vind het ook vervelend dat dit zo loopt, ik had meerdere reclame blokken uitgezet en ik keek net stond het weer aan.... Nu heb ik de functie uitgezet automatische advertentie's en zou nu alleen op een bepaalde plek een blok te zien zijn.
Aanzetten ging al niet gemakkelijk, maar uitzetten blijkbaar ook niet..
Wat je ook gedaan hebt: Niets meer veranderen! Niet meer aankomen, kistje er om, trechter er op, volschijten met beton, deksel dicht, hangslot er op en niet meer naar omkijken.
Alle advertenties zijn verdwenen!
Maar mensen, nu WEL effe allemaal dat forum steunen, he?
Meestal is uitzetten de omgekeerde volgorde van aan zetten, alleen het bewaar knopje met dan nog een keer als laatste gedinggest worden.Aanzetten ging al niet gemakkelijk, maar uitzetten blijkbaar ook niet..
Meestal is uitzetten de omgekeerde volgorde van aan zetten, alleen het bewaar knopje met dan nog een keer als laatste gedinggest worden.
Wat ook scheelt na het uitzetten, ff de browser cache leeg maken.
Of en soms is het al genoeg om de webpagina ff te verversen in de browser.
En wat zo wie zo goed werkt is een brouwser filtertje, zoals "Ublock Origin".
- Windows: Ctrl + F5.
- Mac/Apple: Apple + R of Cmd + R.
- Linux: F5.
![]()
Maar mensen, nu WEL effe allemaal dat forum steunen, he?
Bedankt alvast, hoe heb je dat gedaan ? Via bank overschrijving ?Bedankt voor je inspanningen Olaf! En heb me aangemeld als vriend. Gr. Klaas.
Inderdaad via bankoverschrijving Olaf. Heb geen Paypal. Gr. Klaas.