Het Schipperscafe deel 6

of brave instaleren :D

Daarmee stel je het probleem alleen maar uit... Forum heeft inkomsten nodig. Dat komt van "vrienden" OF van reclame.
Google betaalt voor die reclame, maar die snappen ook wel dat dat weinig zin heeft als iedereen een adblocker gebruikt. Dus OF ze betalen minder, OF ze vinden manieren om door die adblocker heen te breken.
Er zijn sites die dank zijn google heel slecht gaan functioneren als je adblockers gebruikt.

• Like
Reactions: Cnn
Beste mensen,

Ik vind het ook vervelend dat dit zo loopt, ik had meerdere reclame blokken uitgezet en ik keek net stond het weer aan.... Nu heb ik de functie uitgezet automatische advertentie's en zou nu alleen op een bepaalde plek een blok te zien zijn.

Aanzetten ging al niet gemakkelijk, maar uitzetten blijkbaar ook niet..

test.jpg

geen problemen met reclame op de site

gr raf

Beste mensen,

Ik vind het ook vervelend dat dit zo loopt, ik had meerdere reclame blokken uitgezet en ik keek net stond het weer aan.... Nu heb ik de functie uitgezet automatische advertentie's en zou nu alleen op een bepaalde plek een blok te zien zijn.

Wat je ook gedaan hebt: Niets meer veranderen! Niet meer aankomen, kistje er om, trechter er op, volschijten met beton, deksel dicht, hangslot er op en niet meer naar omkijken.

Alle advertenties zijn verdwenen!

Maar mensen, nu WEL effe allemaal dat forum steunen, he?

Wat je ook gedaan hebt: Niets meer veranderen! Niet meer aankomen, kistje er om, trechter er op, volschijten met beton, deksel dicht, hangslot er op en niet meer naar omkijken.

Alle advertenties zijn verdwenen!

Maar mensen, nu WEL effe allemaal dat forum steunen, he?

Ik heb het eerst even uitgezet, de modelbouwdag banner moet kleiner worden :-)

Meestal is uitzetten de omgekeerde volgorde van aan zetten, alleen het bewaar knopje met dan nog een keer als laatste gedinggest worden.

Wat ook scheelt na het uitzetten, ff de browser cache leeg maken.
Of en soms is het al genoeg om de webpagina ff te verversen in de browser.
  1. Windows: Ctrl + F5.
  2. Mac/Apple: Apple + R of Cmd + R.
  3. Linux: F5.
En wat zo wie zo goed werkt is een brouwser filtertje, zoals "Ublock Origin".:D

Meestal is uitzetten de omgekeerde volgorde van aan zetten, alleen het bewaar knopje met dan nog een keer als laatste gedinggest worden.

Wat ook scheelt na het uitzetten, ff de browser cache leeg maken.
Of en soms is het al genoeg om de webpagina ff te verversen in de browser.
  1. Windows: Ctrl + F5.
  2. Mac/Apple: Apple + R of Cmd + R.
  3. Linux: F5.
En wat zo wie zo goed werkt is een brouwser filtertje, zoals "Ublock Origin".:D

:-)

Ging het maar zo makkelijk, er waren wat code's op de achtergrond geïmplementeerd om Google Adsense aan te krijgen alleen dat ging iets te ........

Inderdaad via bankoverschrijving Olaf. Heb geen Paypal. Gr. Klaas.

Geen dank hoor Olaf! Jij bedankt voor het verwerken. Gr. Klaas.

Humm, ik zit zonder toevoer nieuwe materialen. Zo kan ik niet verder met mijn multicat, Alie laat aardig verstek gaan.
Juist dat waar je op zit te wachten komt maar niet af :(
grt Peter

Back