Dus we zijn je kwijt?Eindelijk hier in de buurt een vaar groepje gevonden, dus geen uur meer rijden naar leek.
En vaarwater zat hier
Grt peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus we zijn je kwijt?Eindelijk hier in de buurt een vaar groepje gevonden, dus geen uur meer rijden naar leek.
En vaarwater zat hier
Grt peter
Je hebt waarschijnlijk AISI 304, Werkstoff 1.4301.laagwaardige gehalte, en dus wat magnetisch)
Vandaag is mijn vertragingsmotortje gearriveerd. Toch nog 3 dagen eerder dan gemeld en ingebouwd als aandrijving van de radar op mijn coastertje. Doordat de eerste levering haperde een tweede besteld. De eerste kwam 14 dagen geleden en zit inmiddels aan de sleeplier van Smit Finland. In beide gevallen een motortje met een haakse uitgang. Wel lang moeten wachten, maar het resultaat een stuk beter dan met de vorige, die een rechte uitgang hadden. Gr. Klaas.Hier is het wachten op een vertragingsmotortje. Is verzonden en op de 20e gerapporteerd als door de douane. Verwachte leverdatum 12 december. Geen peil op te trekken wat er achter de schermen gebeurt. Zou passage douane betekenen dat de BTW afdracht is geaccepteerd en men dan pas de boel verscheept? Dacht dat mijn vorige aankoop zoek was. Duurde ook een kleine 3 weken van douane tot in de bus. Modelbouwers hebben een hoop geduld, heet het. Afwachten maar dus! Krijg net (17:25) een berichtje dat pakketje in Nederland is en een lokaal transportbedrijf ermee op weg gaat. Als afleverdatum zie ik nog steeds 12 dec. Gr. Klaas