Het gaat de goede kant op met je stockcar zie ik. Het chassis ziet er mooi uit. Ook leuk om te zien. Ziet er heel anders uit dan de rest. Apart een dergelijk smal chassis. Ben ook erg benieuwd hoe je de achterkant gaat maken. Of dit wel stevig genoeg zal zijn. Ligt er een beetje aan hoe je de 3mm plaat zult zetten en vast last. Maar hat zal wel goed komen als ik het allemaal zo zie.
De gas servo komt die boven de lipo accu te zitten? Of is de servo wat er voor zit voor het gas geven.
Hoe groot is het tankje? Je zult ongeveer 150cc nodig hebben voor een wedstrijd van 5 minuten. Dan is het na de warmup rondjes tanken. Hier voor heb je dan 30 Sec. de tijd. Het bij tanken, doen er meer dus het is geen probleem. Er zijn ook altijd mensen die je willen helpen. Anders help ik je wel als je de eerste wedstrijd in horst komt rijden. Maar je kunt ook Richard mee nemen. Kan hij nog eens terug denken aan die goede ouwe tijd.
Ik rij met 177 cc en dat is met warmup net voldoende bij warm weer. Kan iets meer als 7 minuten rijden. De wedstrijd is ook zo opgebouwd.
Korte uitleg: 3 minuten de tijd om transponder te wissel en je warmup rondjes te rijden
trainen). 30 seconden voor start stop je met trainen. De helper pakt je wagen dan op en zoekt een plaatsje uit op de start lijn. In jouw geval doet hij dus ook nog even tanken. Aan de start streep telt een klok af. Dit wordt aangegeven met lampjes van 30, 20, 10 en 5 sec. Als het startsignaal klinkt mag de wagen geduwd worden. Dus geen staande start zeg maar. Dan duurt de wedstrijd 4 of 5 minuten. Na de wedstrijd begint het weer van voren met 3 min. Alleen dan voor de volgende heat. Voor jou is het dus transponder inleveren. Wagen en zender uitzetten en afgeven bij de keuring. Hesje aan trekken en marchallen op de baan. O ja doe wel goede schoenen aan. Liefst met stalen neuzen. 3,5 KG stockcar tegen je voeten aan krijgen lijkt me best wel zeer te doen en ze zijn zo bij je als je niet goed oplet met de baan oversteken.
De gas servo komt die boven de lipo accu te zitten? Of is de servo wat er voor zit voor het gas geven.
Hoe groot is het tankje? Je zult ongeveer 150cc nodig hebben voor een wedstrijd van 5 minuten. Dan is het na de warmup rondjes tanken. Hier voor heb je dan 30 Sec. de tijd. Het bij tanken, doen er meer dus het is geen probleem. Er zijn ook altijd mensen die je willen helpen. Anders help ik je wel als je de eerste wedstrijd in horst komt rijden. Maar je kunt ook Richard mee nemen. Kan hij nog eens terug denken aan die goede ouwe tijd.

Ik rij met 177 cc en dat is met warmup net voldoende bij warm weer. Kan iets meer als 7 minuten rijden. De wedstrijd is ook zo opgebouwd.
Korte uitleg: 3 minuten de tijd om transponder te wissel en je warmup rondjes te rijden
trainen). 30 seconden voor start stop je met trainen. De helper pakt je wagen dan op en zoekt een plaatsje uit op de start lijn. In jouw geval doet hij dus ook nog even tanken. Aan de start streep telt een klok af. Dit wordt aangegeven met lampjes van 30, 20, 10 en 5 sec. Als het startsignaal klinkt mag de wagen geduwd worden. Dus geen staande start zeg maar. Dan duurt de wedstrijd 4 of 5 minuten. Na de wedstrijd begint het weer van voren met 3 min. Alleen dan voor de volgende heat. Voor jou is het dus transponder inleveren. Wagen en zender uitzetten en afgeven bij de keuring. Hesje aan trekken en marchallen op de baan. O ja doe wel goede schoenen aan. Liefst met stalen neuzen. 3,5 KG stockcar tegen je voeten aan krijgen lijkt me best wel zeer te doen en ze zijn zo bij je als je niet goed oplet met de baan oversteken.