Het Slechte Weer Klaag Draadje

Kan de title nog aangepast worden ???

Het zonnetje schijnt hier, nagenoeg wind still !!! Fantastish FPV vliegweer !!

( moet alleen nog wat doen voor mijn sponsor :-(((((((

Het was heerlijk hier hoor. Zonnetje geen wind. Lekker 2 accu's met mijn mikrokopter leeg gevlogen.

wedden dat het van het weekend weer gaat regenen!

maar volgende week hele week vrij + de maandag na het weekend.
daar zal heus wel een daggje tussen zitten dat het droog is en ik kan gaan vliegen.

Heb ik m'n vliegtuig klaar en tijd..........
Ben morgen ook nog vrij, maar dan ziet het er ook niet echt zonnig uit....

[mod]Heren, ik klaag graag een beetje mee maar laten we dat in het café doen. Bij deze dus even verplaatst. Zo hebben de andere klagers ook wat ;)[/mod]

hehe, in een café kun je straffeloos klagen. Allemaal klagers daar, bier te warm/duur, te veel rook, mag niet worden gerookt, wc smerig, geen handdoekjes, lelijke wijven achter de bar of nog erger, lelijke kerels, slechte muziek of te hard, of te zacht, kroeg te vroeg dicht, vrouw thuis boos omdat je te laat bent/stinkt naar bier, shoarma niet te vreten was of juist wel en je pens te vol zit vanwege nog een shoarma, regen onderweg naar huis op de fiets, te koud, met teveel drank op achter het stuur gekropen en oom agent vond dat niet oke, wel goede sex gehad maar bleek bij de buurvrouw te zijn, vrouw weer boos, kan nog wel een tijdje doorgaan maar vingers doen zeer van het typen ;)

Ha, dat lucht lekker op :mrgreen:

litanie

Hoi Martin( alias=Burp:rolleyes: geloof ik).
Het lijkt er op dat je de zelfde paden bewandelt, m.u.v. het "oom agent stuk" , (advies: ga gewoon met de fiets, als je wordt aangehouden, zeg dan dat je "Jan" heet, dan geven de dienders het al snel op.) als ik, laat je niet uit het veld slaan, maar "stay in control", dan kan je niks gebeuren!
M.vr.grt., Max

Alcohol en rijden is geen optie hoor maar het zal je maar gebeuren, weer iets om over te klagen ;) (ohnee, geen smilies)

Het weer is waardeloos, zowel voor het vliegen als voor de baas.
Maar daardoor kon ik wel lekker knutselen aan m`n jet ;-)
f15c266.jpg

f15c267.jpg

f15c268.jpg

f15c269.jpg

f15c270.jpg

f15c271.jpg

Ik klaag niet zo snel; moet toch werken dir weekend :roll:

Als het over 2 weken maar elke woensdag vanaf 16:00 droog en goed vliegweer is, anders ga ik WEL klagen :mad: ;-)

Back