Het Slechte Weer Klaag Draadje

ah ik had wat thermiek met een vlieger, maar de wind trok aan gemiddeld en toen werd de vlieger wat instabiel. hij kwam dan wel lager waar dan weer minder wind is dus nog in het handje geland ;p
verder zijn dit grijze dagen idd :s ;p

bweugh... Deze week een nieuwe zender gekocht, en een paar avonden besteed aan alles om-/inbouwen en instellen (dat laatste duurt met zo'n Futaba 4PL ietje langer als met m'n oorspronkelijke RTR zendertje :lol:). Gisterenavond had ik er de laatste hand aan gelegd, in de hoop dat 't vandaag droog, want 't ding moet ook nog eens getest worden he. Is het hier al de hele dag ZEIKNAT. Bah bah bah... :(

Hier waait het erg hard en regent het vandaag bijna de hele dag dus niet vliegen.
Kan er nog wel een paar kracht-termen aan toevoegen maar daarvan stopt de regen niet.

groetjes en sterkte Johan

hier waai het ook ongelooflijk hard, en het regent er ook nog bij af en toe. Gisteren heeft het de hele dag flink geregend, dus alles is toch al veel te nat en modderig :(

Wij hebben hier al sedert deze morgen het zonnetje:zon:, wel een beetje wind, blauwe lucht met kleine witte wolkjes en 10 graden:D.
Lekker weer om een flinke wandeling te maken.
Wat is het toch goed aan de Belgische Kust;).

Wij hebben hier al sedert deze morgen het zonnetje:zon:, wel een beetje wind, blauwe lucht met kleine witte wolkjes en 10 graden:D.
Lekker weer om een flinke wandeling te maken.
Wat is het toch goed aan de Belgische Kust;).

En in hoever is dit een TOEvoeging aan een KLAAG topic??

Of is het om nog meer geklaag uit te lokken... :rolling:

nou ik woon bij de ijsel de het heeft hier wel een tijdje gesneeuwd.
het meeste is nu wel weggesmolten maar de resten zijn nog duidelijk te zien.
hopelijk kan ik zonder gladheid naar school fietsen.

Back